Hoppa till innehåll

Tags Till Youtube


Xfr33zer
 Dela

Rekommendera inlägg

hejsan, jag har gjort många videos om datorer, och nu sitter jag och undrar vad som är bästa tags som man ska ha för att det ska visas som första video när man söker på tillexempel logitech z-5500. Den som hjälper mig med tags till min "Logitech z-5500" Video. Får så mycket som 2000FM....

 

Vet inte om denhär tråden ligger som den ska, men mod får flytta den om den ligger fel.

 

Note: I want you gonna send it some a "Private message".

Redigerat av Xfr33zer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns inte så mycket att göra, det gäller för den sökande att söka rätt, och gör reklam om klippet på något smart sätt :).

 

Sen, har du ens FMen?

Skriv in youtube länken på andra kända klipp ;)

 

Off topic: Har ni märkt att man kan "thumba" sina egna kommentarer? xD

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns inte så mycket att göra, det gäller för den sökande att söka rätt, och gör reklam om klippet på något smart sätt :).

 

Sen, har du ens FMen?

Det det är inte så. Dock det också men man ska ha tags så om den inte söker rätt så kommer den till mitt klipp!.

Jag vill gärna att ni ska lägga ner lite tid på att göra tagsen. Ni får ju 2000FM.

Och ja, jag har FMen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hejsan, jag har gjort många videos om datorer, och nu sitter jag och undrar vad som är bästa tags som man ska ha för att det ska visas som första video när man söker på tillexempel logitech z-5500. Den som hjälper mig med tags till min "Logitech z-5500" Video. Får så mycket som 2000FM....

 

Vet inte om denhär tråden ligger som den ska, men mod får flytta den om den ligger fel.

 

Note: I want you gonna send it some a "Private message".

Kommer inte vara så lätt att få så många tittare när det kommer till Logitech Z-5500, det är ett gammalt system

och det går inte att räkna hur många det är som gjort klipp angående dem. Oavsett tagg blir det tufft.

Nyckeln är att få många prenumeranter sedan kan du göra vilket skräpvideo som helst som t.ex MichaelBuckley och få många tittare.

 

Men du kan ju prova t.ex med tags som Logitech, 5.1, 5.1 Surround, Logitech Speakers m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det baseras ju på mer än bara ord, det är väl ändå klart att en högt ratead film med 1 miljon visningar av samma namn kommer över din? Ge det tid, du kommer inte komma överst hur mycket tags du än gör.

Sa du en miljon?. Den som jag försöker komma över är en med 1000 Visningar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det baseras ju på mer än bara ord, det är väl ändå klart att en högt ratead film med 1 miljon visningar av samma namn kommer över din? Ge det tid, du kommer inte komma överst hur mycket tags du än gör.

Sa du en miljon?. Den som jag försöker komma över är en med 1000 Visningar...

 

han menar samma jävla sak, han som har mer visningar än dig kommer före dig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...