Hoppa till innehåll

Högtalare


MrJesper
 Dela

Rekommendera inlägg

Räkna med ca 2,5k för recivern.

Eller så köper han nån random förstärkare på typ ebay för typ 100 spänn :)

 

Har inte så bra koll, men tror inte vilken förstärkare som helst klarar 5.1

 

Inte jag heller, och 100 kanske var lite i underkant. Men han kan garanterat köpa något billigt på ebay som kommer funka fint :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Räkna med ca 2,5k för recivern.

Eller så köper han nån random förstärkare på typ ebay för typ 100 spänn :)

 

Har inte så bra koll, men tror inte vilken förstärkare som helst klarar 5.1

 

Inte jag heller, och 100 kanske var lite i underkant. Men han kan garanterat köpa något billigt på ebay som kommer funka fint :)

 

Jo fast ifall han nu vill kosta på 4k för bra ljud så verkar det dumt att dra ner hela systemet genom en sämre reciver.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lägg pengarna på en BRA förstärkare, ljud kan man få tag på billigt till skillnad från förstärkare. är ju däremot ganska onödigt att köpa värsta overkill högtalare och sen en kass förstärkare så det blir dåligt ljud och det inte orkar driva högtalarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lägg pengarna på en BRA förstärkare, ljud kan man få tag på billigt till skillnad från förstärkare. är ju däremot ganska onödigt att köpa värsta overkill högtalare och sen en kass förstärkare så det blir dåligt ljud och det inte orkar driva högtalarna.

Ok, vet någon någon bra högtalare för mig under 3k då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...