Mumutio Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Taskigt och omoget att börja snacka kukar, men kul fram tills dess (?). :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Vem var du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 11 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Vem var du?Birdi3 är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Birdi3 är jagOkej. Jag och min kompis garvade rejält första gången vi såg den. Speciellt åt lås-biten och när han kommenterade "la". :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Tog mig äntligen tid att lyssna på hela, helt fantastiskt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Lol! :P Fast jag brukar typ vara sådär random helatiden när jag snackar på skype, iaf när jag är trött xD Alla brukar tro jag är full 24/7 alltså :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 12 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 (redigerat) Lol! :P Fast jag brukar typ vara sådär random helatiden när jag snackar på skype, iaf när jag är trött xD Alla brukar tro jag är full 24/7 alltså :<Har du inget företag som brygger alkoholiska drycker i närheten då? Du kanske blir full av den tillsatta luften isåfall :rolleyes: Redigerat 12 Januari 2011 av Johkie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Så jävla kul xD Släpp in mig så kommer ni ha jäkligt kul på freda kvällar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.