Laserturk Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Tror ni Sony Ericsson kommer släppa 2.2 eller 2.3 till X10 Mini? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Jag har en X10 Mini och den fick ju nyligen Android 2.1, men mobilen har inte ens funnits i ett år och den är knappast ute så jag anser att Sony Ericsson borde uppdatera den igen när den ändå blivit rätt populär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Det borde de göra, men det kan nog ta ett tag eftersom att SE brukar vara ganska sega när det gäller Android uppdateringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Ja, den lär få 2.2, men 2.3 är nog tveksamt, vettetusan om den ens grejar gingerbread. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ja, den lär få 2.2, men 2.3 är nog tveksamt, vettetusan om den ens grejar gingerbread.Vrf skulle den inte, Wildfire har redan 2.3? Inte officiellt dock, men det mesta fungerar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 (redigerat) Ja, den lär få 2.2, men 2.3 är nog tveksamt, vettetusan om den ens grejar gingerbread.Vrf skulle den inte, Wildfire har redan 2.3? Inte officiellt dock, men det mesta fungerar perfekt. kanske för att wildfire är snabbare än x10 mini? Btw, jag kör på 2.2 med wildfire, hur får jag 2.3? Redigerat 2 Januari 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Nej. Tror inte att den kommer få froyo. Ni såg ju hur lång tid det tog att få Eclair... Wildfire och X10 mini har likadan processor, men dock är wildfire mycket rappare ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ja, den lär få 2.2, men 2.3 är nog tveksamt, vettetusan om den ens grejar gingerbread. Vrf skulle den inte, Wildfire har redan 2.3? Inte officiellt dock, men det mesta fungerar perfekt. kanske för att wildfire är snabbare än x10 mini? Btw, jag kör på 2.2 med wildfire, hur får jag 2.3? 2.2 till x10mini lär komma officiellt men 2.3 lär nog inte komma officiellt. Rmm: Du måste roota din mobil för att sedan installera denna rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=863222. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ja, den lär få 2.2, men 2.3 är nog tveksamt, vettetusan om den ens grejar gingerbread. Vrf skulle den inte, Wildfire har redan 2.3? Inte officiellt dock, men det mesta fungerar perfekt.kanske för att wildfire är snabbare än x10 mini? Btw, jag kör på 2.2 med wildfire, hur får jag 2.3? 2.2 till x10mini lär komma officiellt men 2.3 lär nog inte komma officiellt. Rmm: Du måste roota din mobil för att sedan installera denna rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=863222. Fast det där är en gammal release, och han planerar att släppa en ny inom kort. Det där är bara en emulator ifrån ett Gingerbread ROM, vilket gör det grymt segt. Det nya så har han source-koden och har optimerat hårdvaran etc. etc. Det mesta som bluetooth, wifi och sånt fungerar där! Känner killen och han har gett mig det i förväg, skicka PM om du vill ha länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Fast det där är en gammal release, och han planerar att släppa en ny inom kort. Det där är bara en emulator ifrån ett Gingerbread ROM, vilket gör det grymt segt. Det nya så har han source-koden och har optimerat hårdvaran etc. etc. Det mesta som bluetooth, wifi och sånt fungerar där! Känner killen och han har gett mig det i förväg, skicka PM om du vill ha länk.Funkar den perfekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Fast det där är en gammal release, och han planerar att släppa en ny inom kort. Det där är bara en emulator ifrån ett Gingerbread ROM, vilket gör det grymt segt. Det nya så har han source-koden och har optimerat hårdvaran etc. etc. Det mesta som bluetooth, wifi och sånt fungerar där! Känner killen och han har gett mig det i förväg, skicka PM om du vill ha länk.Funkar den perfekt? Inte perfekt, men bra! Föredrar nya Wildpuzzle iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.