johan9993 Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 När jag spelade för några dagar sen på FIVE (zombies) så var mitt favoritfönster buggat. Runda efter runda kom det aldrig några zombies där, man blir riktigt arg. Sen så när jag spelar Sticks and stones (wager match) så är min ballistic knife, min vanliga kniv och min tomahawk buggad. Och när jag spelar combat training med min kusin så ska allt hacka. Treyarch och PSN borde fixa detta. Vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Jag tycker folk ska fatta att Treyarch har misslyckats med BO och att folk ska sluta ragea på att det inte fungerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Det enda man kan göra är att sluta med BO och gå tillbaka till mw och mw2. Min dator klarar alla bra spel men det laggar ändå på BO. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Eller så skaffar man en 360 och utnyttjar Guld-kanten i det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 När jag spelade för några dagar sen på FIVE (zombies) så var mitt favoritfönster buggat. Runda efter runda kom det aldrig några zombies där, man blir riktigt arg. Sen så när jag spelar Sticks and stones (wager match) så är min ballistic knife, min vanliga kniv och min tomahawk buggad. Och när jag spelar combat training med min kusin så ska allt hacka. Treyarch och PSN borde fixa detta. Vad tycker ni?Jag tycker att dom inte borde fixa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 (redigerat) När jag spelade för några dagar sen på FIVE (zombies) så var mitt favoritfönster buggat. Runda efter runda kom det aldrig några zombies där, man blir riktigt arg. Sen så när jag spelar Sticks and stones (wager match) så är min ballistic knife, min vanliga kniv och min tomahawk buggad. Och när jag spelar combat training med min kusin så ska allt hacka. Treyarch och PSN borde fixa detta. Vad tycker ni?Jag tycker att dom inte borde fixa det Simple QFT. Redigerat 2 Januari 2011 av alexanderice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 När jag spelade för några dagar sen på FIVE (zombies) så var mitt favoritfönster buggat. Runda efter runda kom det aldrig några zombies där, man blir riktigt arg. Sen så när jag spelar Sticks and stones (wager match) så är min ballistic knife, min vanliga kniv och min tomahawk buggad. Och när jag spelar combat training med min kusin så ska allt hacka. Treyarch och PSN borde fixa detta. Vad tycker ni?Jag tycker att dom inte borde fixa det Varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Därför att det är bara att skaffa en Xbox 360 om man ska skaffa spel som treyarch har gjort, de skiter mest i PC och PS3, de brus sig bara om att fixa det mesta till 360:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 De skiter mest i PC och PS3, de brus sig bara om att fixa det mesta till 360:n.Sluta kom med falska påståenden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Därför att det är bara att skaffa en Xbox 360 om man ska skaffa spel som treyarch har gjort, de skiter mest i PC och PS3, de brus sig bara om att fixa det mesta till 360:n.Vad har fått dig att tro det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 De skiter mest i PC och PS3, de brus sig bara om att fixa det mesta till 360:n.Sluta kom med falska påståenden. Falska? Microsoft har ju "köpt" Treyarch, dom har kontrakt att 360 ska få alla saker först. Vilket även verkar gälla patcher.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Sluta kom med falska påståenden.Falska? Microsoft har ju "köpt" Treyarch, dom har kontrakt att 360 ska få alla saker först. Vilket även verkar gälla patcher..Activision äger Treyarch och Call of Duty varumärket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg