ImCasualGamer Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Vilket ska man köpa? Ska så småningom skaffa alla tre, men just nu har jag bara råd med ett utav dem. Jag har inte Live guld så jag kan inte spela online så det spelar ingen roll om spelet har bra online läge. Just nu skulle man behöva ett som räcker rätt länge då jag inte kommer att ha råd med att köpa ett nytt spel på några månader. Så ja, vilket borde man skaffa först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Red dead redemption är asnajs så det borde du köpa först :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ett som räcker länge är absolut Red Dead Redemption. Halo Reach är det ingen mening att ha om du inte ha Live, och Fable 3 håller inte så länge pga att det är ganska kort. Red Dead har lång story, och efter så finns det väldigt mycket att göra. Så köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Red Dead Redemption har sjukt bra campaign, riktigt bra handling i hela. Du kommer inte bli missnöjd med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Glöm inte GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ericb0207 Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 köp rdr för det är otroligt kul! och man klarar det inte ens på en väcka så köp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Tycker du ska köpa Rdr, Gta Iv och Skyrim. Då halo är bara skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 18 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2012 Klart RDR. Det absolut bästa spelet jag har kört. Bra handling, snyggt gjort, bra karaktärer och bra skådespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.