Jolt Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 (redigerat) Quiksilver gör en hel del snygga kläder, bara det att dom är så dyra. Billabong är rätt chill också. Sweet gör snygga kläder, men har blivit nått jävla fjortismärke. Redigerat 5 Januari 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Levis, Tiger of Sweden och Rock N Blue är mina favoritmärken. Snygga kläder, men jag handlar oftast på outlet om jag köper dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Gillar Nike, Adidas o Fred Perry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Fred Perry, wesc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Ralph lauren, Gant osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 5 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Har ni hört talas om Lyle & Scott? Det är ett snyggt märke fast jag använder inte det för då skulle jag vara wnb min kompis... aa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 The Hundreds B) Adidas Nike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Adidas och nike när det gäller skor, resten av kläderna spelar inge roll, bara dom inte ser förjävliga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 SweetHumörWESC Har ni hört talas om Lyle & Scott? Det är ett snyggt märke fast jag använder inte det för då skulle jag vara wnb min kompis... aa.Riktiga stekare har minst 3 plagg L&S. Riktigt dyrt märke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 SweetHumörWESC Har ni hört talas om Lyle & Scott? Det är ett snyggt märke fast jag använder inte det för då skulle jag vara wnb min kompis... aa.Riktiga stekare har minst 3 plagg L&S. Riktigt dyrt märke! Lyle & scott är inte så dyrt ungefär 600 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Folk som bara köper kläder med "rätt" märke är idioter. Själv köper man kläder som är billiga och som man tycker är bekväma och snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Har ni hört talas om Lyle & Scott? Det är ett snyggt märke fast jag använder inte det för då skulle jag vara wnb min kompis... aa.Riktiga stekare har minst 3 plagg L&S. Riktigt dyrt märke! Lyle & scott är inte så dyrt ungefär 600 kr. http://spiritofstlouis.se/product.html/lyl...?category_id=45 1400 för en vanlig cardigan som inte ens är speciellt snygg, sen så finns det självklart för drygt 600kr fast då ska man köpa en tshirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.