GangstaLean Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 (redigerat) Som sagt: Vad tycker ni? Själv tycker jag att trophys är bättre för att achievements bara ger siffror medans trophys ger olika medaljer och så är det beroende... Redigerat 5 Januari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Det är exakt samma sak med olika namn och som sagt Achievements ger poäng och Trophies* ger medaljer. Achievements är lika beroende som Trophies. Smaken är som baken.. Delad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 (redigerat) Vet inte ett skit om Trophies, så jag säger achievements. EDIT: Gillar ljudet av achievements mer än Trophies ljudet. Redigerat 5 Januari 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Gillar ljudet av achievements mer än Trophies ljudet.This. Annars är det same shit, different name, även om Sonyegentligen stulit hela konceptet från Microsoft. Fast konceptetär ju faktiskt ändå inte är så originellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Jag tucker trophies är mycket bättre, och man kan ju liksom samla och kolla på dem bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Jag tucker trophies är mycket bättre, och man kan ju liksom samla och kolla på dem bättre.Även fast just den funktionen i princip är likadan med achievements? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Även fast just den funktionen i princip är likadan med achievements?ja, men jag tycker det ser bättre ut med trophies ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Onödig tråd. Trophies och achievements är i princip samma sak ja... men grejen är den att : Det är snyggare när achievements kommer upp än vad thropies gör... för thropies kommer upp ur ingen stans som om att den blev tvingad dit. Achievements relaxar när den ska göra sitt lixom B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Vadå Beroende? Menar du Beroendeframkallande? Jaja men asså det är samma sak men tycker att Achivements låter bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.