Hoppa till innehåll

Fuska.se Riktigt Inaktivt? Hur Löser Vi Detta?


Raeven
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kom på en grej! Var snälla mot alla så att ingen sticker från fuska.se med tankar som "det var ju bara idioter här, nu går jag"

Det där med varningsgrejen tyckte jag var en bra idé :)

Men då kanske folk bryter mer mot reglerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst KawaiiNeko

Jag kom på en grej! Var snälla mot alla så att ingen sticker från fuska.se med tankar som "det var ju bara idioter här, nu går jag"

Det där med varningsgrejen tyckte jag var en bra idé :)

Men då kanske folk bryter mer mot reglerna?

Och det tror du seriöst ska funka? -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan jag nog tänka mig, folk överlag på fuska är kompletta idioter vad gäller sinne för att beté sig. Det enda som är fel i administrationen i sig är varningssystemet, du blir alltid bannad förr eller senare, om du inte har ett överflöd av spamfuskamynt som du kan ta bort varningar med.

Jag håller med dig

Tycker att dey bör vara så att man har en varning i ett halv år eller så.

För då har man fått sin varning och får skämmas, men att man kan göra små misstag som ger varningar men sedan bli av med dom om man har insett att man inte skulle ha gjort så, och förhoppningsvis ändrar sig.

 

Halv ett på natten, kanske bara snackar strunt, men hoppas ni förstår vart jag vill komma

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan dock ignorerar. På tal om det, om barnen här kunde ignorera personer som dem stör sig på skulle det vara ett steg i rätt riktning. Men det lär väl aldrig hända.

Håller med dig

På internet finns det massa idioter som är dumma mot andra, och dom personerna tar åt sig och har sånt självförtroende bakom skärmen att dom säger emot och gör person angrepp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt märkt att det är inaktivt.

Kanske en anledning är att det finns en del här på forumet som är lite osjyssta?

Folk som skriver massa skit om typ P12'or (Pojkar, 12 år) och oseriösa svar i trådar.

 

P12'a skriver:

"Ja har poblem i skolan. dom retar mej för att jag är mycke längre en dom andra i min class."

 

Besvaras oftast av en suckande P14+ som skriver:

"Lär dig att stava för det första, och ha stor bokstav efter punkt. Istället för att skriva här på forumet att du blir mobbad kan du väl prata med kuratorn eller din lärare -.-' "

 

Jag tror inte att P12'an kommer att fråga om hjälp här igen.

Bara för att personen är yngre och inte kan stava betyder det inte att dennes problem inte skall tas på lika stort allvar som alla andras problem. Folk måste sluta ha luft och langa sina suckande -.-' kommentarer hela tiden.

Redigerat av Chilla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...