5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Jolt - Det går att quota på så vis att man tar flera olika. Men ta en som redan har flera, så kommer det inte gå ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Det har aldrig stört mig iaf. :huh: Ingen big deal brorsan! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Skärp er nu! Om ni inte ska svara på fem olika quotes så finns det ingen mening med att quota fem olika grejer. Man kan faktiskt radera de fyra andra man inte ska quota så man endast svarar på den man tänkte. Det ser bara onödigt fult ut. Sluta upp med det nu, tack.Du gjorde min dag. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 7 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Jolt - Det går att quota på så vis att man tar flera olika. Men ta en som redan har flera, så kommer det inte gå ^^. Härligt att han ändrade det! Äntligen slipper man multiquoting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 (redigerat) EDIT; Gick inte att multiquota :( Redigerat 12 Januari 2011 av Afrokines Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Så jävla jobbigt är det inte, herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 13 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) EDIT: Redigerat 14 Januari 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Förstår själv inte ens hur man kan störa sig på det :S Är ju ingenting man ens tänker på och scrollen uppfanns ju av en anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Preics.Var ju du som klagade på att det var jobbigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 14 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Var ju du som klagade på att det var jobbigt?Oj jag tänkte inte vad jag svarade på :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.