KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Antar att Whatpulse har något slags system för att förhindra fusk, eftersom det faktiskt är stora topplistor osv på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 vet inte om jag har gjort rätt men, varför syns inte jag i teamet ? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 7 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 vet inte om jag har gjort rätt men, varför syns inte jag i teamet ? :oIngen aning, kanske gjorde fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Testa Pulse'a en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Jag är rankad högst B) Fast det är väl för att jag använt det en hel del innan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Lät intressant, registrerar mig snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 9 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Vi ligger på plats 7499 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 (redigerat) Öööh, blev medlem, ska välja team nu ba ;) EDIT: Blir inte detta typ som en keylogger? :S Fast den kanske ba loggar att man faktiskt trycker på grejerna? Redigerat 9 Januari 2011 av KawaiiNeko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Som någon har nämnt innan så loggar den inte vilka knappar du trycker ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 9 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Öööh, blev medlem, ska välja team nu ba ;)EDIT: Blir inte detta typ som en keylogger? :S Fast den kanske ba loggar att man faktiskt trycker på grejerna?Står i förstaposten om hur den funkar, när du trycker på en knapp så loggar den inte vilken knapp du trycker på, utan bara att du trycker på en knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Står i förstaposten om hur den funkar, när du trycker på en knapp så loggar den inte vilken knapp du trycker på, utan bara att du trycker på en knapp.Ah, kollade inte så noga, men ok. Ska kolla lite på en grej med morsan, sen blir det garrys mod och massvis med tryckningar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 11 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 (redigerat) Hur går det för er? Verkar som om Kawaii är på hugget. Redigerat 11 Januari 2011 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.