cubone Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Hej kan man jailbreaka en x10mini? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Japp, fast det kallas att root'a sin Android. Det mesta kan man redan göra, men när man rootar så kan man installera custom ROMs och göra lite grejer som inte går annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Ja, som a1lexander säger så kan du roota den. Btw, om du inte redan har en x10mini, så köp den inte. Det är mitt tips. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 8 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 @a1lexander: okej men hur gör man då, och krashar telefonen då? @ReMemberMe: jag fickden och 1300:- gratis annars hade jag inte haft en XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Här har du en bra guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Här har du en bra guide!Nämen ser man på! Det är ju min guide :D Btw: Det går inte att roota Minin med senaste firmwaren. Har du den senaste så får du downgrada med X10 Flashertool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Nämen ser man på! Det är ju min guide :D Btw: Det går inte att roota Minin med senaste firmwaren. Har du den senaste så får du downgrada med X10 FlashertoolFräsigt B), själv väntar man på root till min wildfire, kanske värt att downgrada... Din guide funkar utmärkt på x10 mini, utan senaste firmware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.