360Xbox Skrivet 11 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Förlåt mig så hemskt mycket för att du anser att han har en himmelsk röst utan dess like, jämförbar med Gud... :zzz: Ordvalet berättar tämligen mycket om dina preferensramar, nämligen. Dvs, du har noll koll och vet inte ett skit.Jag tog samma titel på tråden som en kille skrev på Facepunch.com till samma klipp.Han skrev "Homless man with the voice of a god", och jag håller med. No need to rage, och jag överdriver inte det minsta med titeln heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 (redigerat) Förlåt mig så hemskt mycket för att du anser att han har en himmelsk röst utan dess like, jämförbar med Gud... :zzz: Ordvalet berättar tämligen mycket om dina preferensramar, nämligen. Dvs, du har noll koll och vet inte ett skit.Nej, det är kanske DU (P12) som borde tagga ned lite här va ? Ingen bryr sig om DU, tycker det är fel ordval... nöj dig med trådarna som skapas... eller säg till när vi ska kasta ut våran "care" package! Redigerat 12 Januari 2011 av MeatLoaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Skön röst. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.