max95 Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 jag letar efter ny musik att lyssna på! det ska helst innehålla metal-growls och sånt, men jag lyssnar även på en del hardcore. ge tips!!! mitt tips till metalälskare är "The Agonist" eller kanske "messhuggah". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Bring me the horizon, In flames, Arch enmy, Job for a cowboy, At the gates, Cradle of filth, SlipKnoT, The devil wears prada, Dark funeral, bullet for my vallentine, Anaal nathrakh, Raubtier(min favorit). För att nämna några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 9 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 lämna lite till andra :) tyvvär känner jag redan till alla dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 (redigerat) När vi ändå håller på kom jag på några till band: Heaven shall burn, Mayhem, August burns red, Totalt jävla mörker och napalm death. Redigerat 9 Januari 2011 av eXtremE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 9 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 låter bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Project Hate MCMXCIX, Between the Buried and Me, Mastodon, All That Remains. Ungefär så. Är inte så mycket för growling, så jag är förståeligt nog inte så insatt i de subgenrer av metal där det förekommer. Annan metal kan jag dock mycket om :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 (redigerat) Lykathea Aflame Infester Incantation Sarcófago Nasum Bathory Immortal Grotesque Edge of Sanity Dismember Bolt Thrower Demilich Deströyer 666 Deathspell Omega Darkthrone Carcass Beherit Watain Repugnant Asphyx Coffins Nirvana 2002 Nihilist Dissection Gorement Crypt of Kerberos Wombbath Bloodbath Ancient Rites Rotting Christ Septic Flesh Taake Enslaved Emperor Weakling Neurosis Burzum Devin Townsend Drudkh Det räcker nog ett tag. Redigerat 9 Januari 2011 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Ovanstående kanske räcker ett tag, men för att komplettera med en del band så namedroppar jag vidare och tar mig friheten att rekommendera fritt inom death och black: Peste Noire [fransk black] Inquisition [bestial sydamerikansk black, riktig jävla getstämma] Morbosidad [mexikansk black] Infernal War [köttig polsk death/black] The Crown [svensk dödsthrash] Impiety [death/black från singapore] Antaeus [fransk death/black] Prostitute Disfigurement [italiensk brutaldöds] Amputator [usbm] Krisiun [sydamerikansk döds] Being Killed [amerikansk döds] Carnage [klassiskt svenskt dödsband med massor av metalkändisar] Hate [polsk döds] Necrovation [svensk dödsmetal] äh, nu pallar jag inte mer.. gillar du något av ovanstående banden så hojta, kan jag rekommendera vidare med band som ligger i samma stuk. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Metallica :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Opeth. 'nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Cannibal Corpse (gamla) Dying Fetus Deicide Carcass Opeth Bloodbath Brutality 3 Inches Of Blood Gorgoroth Morbid Angel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Metallica :)Thrash metal... passar inte riktigt in här du... Ingen har nämnt det bästa... Slayer ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.