A16 Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Jag råkar ha cirka 10mil och är f2p och undrar något roligt dyrt meningslöst skräp att köpa för pengarna? Te.x party hat, bara billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Jag råkar ha cirka 10mil och är f2p och undrar något roligt dyrt meningslöst skräp att köpa för pengarna? Te.x party hat, bara billigare.P-Hat för 10mille??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Jag råkar ha cirka 10mil och är f2p och undrar något roligt dyrt meningslöst skräp att köpa för pengarna? Te.x party hat, bara billigare. P-Hat för 10mille??!.... OnT: Jag vet faktiskt inte så mycket om f2p rares, men något skall det väl finnas?Mezox, Rapto eller någon av de andra lite veteranaktiga spelarna vet väl mer. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 11 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 P-Hat för 10mille??!Den billigaste party hat kostar ca 500mil :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Kan väl köpa Saradomin rune, eller något liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Det finns ju vissa "rares" som f2p har tillgång till, dock så ligger dem långt över 10m. ;) Sedan så tycker jag att du spar pengarna och investerar dem på något annat fast på member. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
white19950207 Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 TT saker är ju lika bra som vanliga bara mer dyra. http://services.runescape.com/m=itemdb_rs/...em.ws?obj=11928 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Den billigaste party hat kostar ca 500mil :PPrecis vad jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Du tar alla dina pengar, köper uncut diamonds och hoppas på att dom går upp i pris, risky men gör du rätt så kan du tjäna grovt mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Du tar alla dina pengar, köper uncut diamonds och hoppas på att dom går upp i pris, risky men gör du rätt så kan du tjäna grovt mycket :DGår den ej upp i pris kan man köpa membership och crafta Diamond Bolts (e) av dem. De, däremot, går alltid åt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 15 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Du tar alla dina pengar, köper uncut diamonds och hoppas på att dom går upp i pris, risky men gör du rätt så kan du tjäna grovt mycket :DJag tror faktiskt att jag gör det, det verkar som om de håller på att gå upp i pris :D http://services.runescape.com/m=itemdb_rs/...tem.ws?obj=1617 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Jag tror faktiskt att jag gör det, det verkar som om de håller på att gå upp i pris :D http://services.runescape.com/m=itemdb_rs/...tem.ws?obj=1617Ja, dom går upp och ner i pris hela tiden men om du inte köpt så kan du vänta tills dom börjar gå ner sen efter 1-2 dagar köper du för maximal vinst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg