Distinction Skrivet 15 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Black Ops kommer den klara galant, RememberMe's paket alltså.Men det handlar om optimering, vilket Black Ops inte är och Activisionhar ditchat både PS3 och PC användarna från att optimera dem plattformarnaför Black Ops. Finns folk med GTX 580 SLI som fått extrema fps drops.Ok. Nu, Någon som har en komplett, rakt på sak, Guide hur man sätter ihop delarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Googla, finns på youtube till exempel. Annars så finns en väldigt välskriven på nordichardware: Hääääer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 22 klipp på vad du bör tänka på och hur du bygger, annars kan du spara 800kr sedan låta Inet skruva på datorn till dig. Det är ett alternativ om Kinder's leksaker är svåra att sätta ihop för dig om du förstår vad jag menar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Just nu bryr jag mig bara om nutiden. Black ops då? EDIT: du får ändra grafik kortet till ett annat om du vill. bara slut resultatet blir över 5k.Den klarar Black Ops ungefär lika bra som Mw2. Tycker att du inte ska satsa på något annat grafikkort just nu om du bara har en budget på 4-5k. Bättre att ta mitt paket och spara resten av pengarna till ett ännu kraftigare grafikkort i framtiden. 5670 är bra de mest prisvärda budget-korten just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.