Layton Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Jag rekommenderar att du gör ditt bästa, och du kan ju ha som mål att inte missa en enda lektion? Och ha bra attityd säg inte NEEEEEEEEEEJ! när ni ska spela basket när du inte gillar det (exempel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Jag rekommenderar att du gör ditt bästa, och du kan ju ha som mål att inte missa en enda lektion?Och ha bra attityd säg inte NEEEEEEEEEEJ! när ni ska spela basket när du inte gillar det (exempel)Det gör jag, och jag har typ ett omdöme som "motsvarar" VG i idrott enligt mina lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Idrott i grundskolan är inte likadan som idrott och hälsa i gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Är inte speciellt svårt , var ombytt, ta intiativ och skriv ett g på provet så klarar du dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Idrott i grundskolan är inte likadan som idrott och hälsa i gymnasiet.Det är inte så jävla stor skillnad i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Det är inte så jävla stor skillnad i vilket fall.I grundskolan är det typ mycket lek, varierat med lite dans och simning. I gymnasiet känns det som att det är mer serious business. men visst, jag kan nog försöka ta initiativ till att i alla fall få ett G, det lilla som nu krävs för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 I grundskolan är det typ mycket lek, varierat med lite dans och simning. I gymnasiet känns det som att det är mer serious business.Måste vara ett serious business-gymnasium du går på isåfall. För min del var det precis lika tramsigt som i grundskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jag har typ bara yoga och avslappningsövningar och innebandy. Funkar för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 23 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 För min del var det precis lika tramsigt som i grundskolan.Jag vet inte om du klassar detta tramsigt, men Idrott och Hälsa A för oss är uppbyggt ungefär så här: Kondition 1Styrka och rörlighet 1Röresle till musik (bl.a. dans)Fördjupning (man väljer vad man vill göra, något man kan bli bättre på)Kondition 2Styrka och rörlighet 2LivräddningFriluftsliv sen kanske det var något mer moment jag glömt, men de ovan är de jag kommer på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Om det är lika tramsigt som i grundskolan så följer det knappast kursplanen? Jag själv önskar att det vore bollsporter varenda gång, men tyvärr är det inte så. Dans, bollsporter, simning, skridskor, skidor ingår väl i kursplanen, även några teoretiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Tycker själv att idrotten i nian var hårdare än den vi har nu i ettan. Leker egentligen på nästan alla lektioner, kanske för att hålla "humöret" uppe hos alla och sedan bli seriösare med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 (redigerat) Tycker själv att idrotten i nian var hårdare än den vi har nu i ettan. Leker egentligen på nästan alla lektioner, kanske för att hålla "humöret" uppe hos alla och sedan bli seriösare med tiden.Stämmer inte för min del. Då det gäller att sporta, så är det nog lika. Men vi hade typ ingen teori i 7an, 8an eller 9an så det är ett stort steg för mig, idrott är kul så länge det handlar om bollsporter. Mitt favoritämne då. Redigerat 23 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.