Daggeminho Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 (redigerat) Hej! Jag skulle vilja ha black ops fast jag får inte det av mina päron, suger! :( kan någon ge mig något tips hur jag ska göra. Redigerat 12 Januari 2011 av Daggeminho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Köp det ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daggeminho Skrivet 12 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 (redigerat) ska jag köpa det och så kör när dom inte är hemma eller? Redigerat 12 Januari 2011 av Daggeminho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 ska jag köpa det och så kör när dom inte är hemma eller? Vänta tills du är äldre, finns säkert en anledning till varför du inte får köpa det.Säg inte att dina föräldrar suger för att du inte får köpa ett spel heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daggeminho Skrivet 12 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Vänta tills du är äldre, finns säkert en anledning till varför du inte får köpa det.Säg inte att dina föräldrar suger för att du inte får köpa ett spel heller. jag orkar inte vänta. och jag sa inte att mina föräldrar suger jag sa att det suger att jag inte kan få köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Finns nog en anledning varför dina föräldrar inte vill att du ska köpa det, så sluta gnälla Hur gammal är du föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daggeminho Skrivet 12 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Finns nog en anledning varför dina föräldrar inte vill att du ska köpa det, så sluta gnällaHur gammal är du föresten? 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 13Tror jag inte ett dugg på.Fattade ingenting av ditt första inlägg innan du redigera det.Du skrev det precis som att du menade att dina föräldrar suger...Som Majvor också säger, finns en anledning varför du inte får köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daggeminho Skrivet 12 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 (redigerat) Tror jag inte ett dugg på.Fattade ingenting av ditt första inlägg innan du redigera det.Du skrev det precis som att du menade att dina föräldrar suger...Som Majvor också säger, finns en anledning varför du inte får köpa det? tror du inte jag är 13 eller.och förlåt då om jag glömde ett , Redigerat 13 Januari 2011 av Daggeminho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 btw, så fråga varför dina föräldrar säger nej, och kanske du kan ändra på det. Men svara inte, mina kompisar kör det, för det är nog det sämsta du kan säga. Du kan ju försöka argumentera, men som sagt, så finns det nog en anledninga varför du inte får köpa spelet, som åldersgräns och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Försök att bevisa att du inte kommer "Ta Efter" om vad som händer i spelet, inte anpassa dig till p12:or som hela tiden snacka Skit och svär 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Försök att bevisa att du inte kommer "Ta Efter" om vad som händer i spelet, inte anpassa dig till p12:or som hela tiden snacka Skit och svär 24/7.Exakt, säg att du kommer sköta dig och inte tar efter dig det beteendet. Du behåller ditt humör, så kommer kanske dina föräldrar tycka att du kan spela de spelen, men då måste du ju övertala dem att du kan hålla ditt humör för att köpa BO också :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.