Hoppa till innehåll

Nu Gäller Det


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

Valet, och jag hoppas ni röstat, slutar imorgon klockan 12.00 PM GMT. Vad har ni för planer när vi får tillbaka original Wilderness och free trade? Det kommer ju inte gå på ett ögonblick och vissa världar kanske måste turas om att tas ned ett ögonblick för Jagex att kunna fixa tillbaka det mesta och sen kanske det tar ytterligare en vecka för att kunna tänka ut var FOG och annat skall vara.

 

Hursomhelst, vad har ni för planer? Jag ska nog skicka över lite pengar från andra konton.

Redigerat av Laserturk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer ta MINST en-två veckor för dom att komma tillbaka om inte jagex planerat på detta sedan 2007 haha :P

 

Det vill säga att detta inte är någon scambullshitvärldsrekordsak.

 

Om det kommer tillbaka ska jag väl droppa någon kille på claws.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer ta MINST en-två veckor för dom att komma tillbaka om inte jagex planerat på detta sedan 2007 haha :P

 

Enligt säkra källor så ska jagex redan planerat att lägga in det redan innan dem startade med alla dessa omröstningar.

Sedan så kommer dem bara återinföra ett gammalt system som dem har, det vill säga inte programmera något nytt.

Röstningen avslutas imorgon och har vi tur så sätter dem igång det imorgon, annars får vi vänta tills nästa tisdag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jagex har under åren som gått gjort en hel del "misstag". Senare så har de märkt att det de gjorde kanske inte var så bra. Jag tror Jagex alltid har haft en plan på att återinföra free trade och Wilderness, men bara inte har vetat när och hur.

 

Sedan så hoppas jag ni visste att Jagex kommer genomföra en "mass-ban" av bottar. Var försiktiga med att botta under kommande dagar/veckor om ni är rädda om era konton. Annars kan man göra som jag och inte bry sig speciellt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blir riktigt gött. Kommer nog ta 1-2 veckor för dom att omplacera aktiviteterna och ta tillbaka Wilderness. Free Trade är säkert redan klart, men om jag känner Jagex rätt kommer dom vänta tills dom kan lägga in allting på en gång, så free trade kommer nog inge tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jagex har under åren som gått gjort en hel del "misstag". Senare så har de märkt att det de gjorde kanske inte var så bra. Jag tror Jagex alltid har haft en plan på att återinföra free trade och Wilderness, men bara inte har vetat när och hur.

 

Sedan så hoppas jag ni visste att Jagex kommer genomföra en "mass-ban" av bottar. Var försiktiga med att botta under kommande dagar/veckor om ni är rädda om era konton. Annars kan man göra som jag och inte bry sig speciellt mycket.

 

TACK FÖR VARNINGEN O_O.

 

Slutar Botta just nu på min Lvl 89..

 

Det blir riktigt gött. Kommer nog ta 1-2 veckor för dom att omplacera aktiviteterna och ta tillbaka Wilderness. Free Trade är säkert redan klart, men om jag känner Jagex rätt kommer dom vänta tills dom kan lägga in allting på en gång, så free trade kommer nog inge tidigare.

De Borde göra ett " Room Of M-Games" som teleporterar dig till Vilket minigame som helst. i typ Varrock eller Lumby

Redigerat av alexanderice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror det har blivit ändrade planer... Dom skrev nyss i en update så här: "While the percentage of votes speak for themselves, it’s important that we seriously consider all of your feedback and comments. So, we’ll be sitting down this weekend to consider the next steps and will be making an official announcement on Monday 17th January."

 

Källa: http://services.runescape.com/m=news/runes...m-voting-closed

Redigerat av Vinne12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror det har blivit ändrade planer... Dom skrev nyss i en update så här: "While the percentage of votes speak for themselves, it’s important that we seriously consider all of your feedback and comments. So, we’ll be sitting down this weekend to consider the next steps and will be making an official announcement on Monday 17th January."

 

Källa: http://services.runescape.com/m=news/runes...m-voting-closed

 

Japp, det stämmer. Jagex kommer ge sitt slutgiltiga svar på Måndag, sen kanske det dröjer någon vecka med Wilderness-relokaliseringar. Free Trade kommer nog inte ens ta 4h att skaffa fram. De behöver ju knappast koda om någonting när de redan har allt där, bara att implementera vissa grejer igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...