Ryssfemma Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 100kr är ju inte så farligt för 4-5 timmars arbete för ngn som är minderårig, ni kan ju inte räkna med att få 87kronor timmen (har för mig de va lägsta för en 18+ åring utan slutbetyg) Det är ju trotts allt pengar. Annars haru ju säkert något du kan sälja, tv spel eller någon spelkonsol100kr för 4 timmar är slaveri för en 13 åring. Men OnT: Just nu är det mycket snö så ett bra tips är att skotta hos grannarna och hos dig själv, kanske får belöning =)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Men OnT: Just nu är det mycket snö så ett bra tips är att skotta hos grannarna och hos dig själv, kanske får belöning =)?Hans grannar har snöslungor. Sälj något du inte behöver längre, annars är det ganska svårt att tjäna så mycket snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 1. Sälj något på Blocket eller eBay 2. Sälj något till kompisar 3. Eller om du är jättedesperat; råna något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 1. Sälj något på Blocket eller eBay2. Sälj något till kompisar 3. Eller om du är jättedesperat; råna någotFör ja har grejer i bilen vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 1. Sälj något på Blocket eller eBay2. Sälj något till kompisar 3. Eller om du är jättedesperat; råna något1. Har typ inget att sälja.. Min brorsa vill inte sälja 360't som vi äger tillsammans... Annars så har jag typ inget av värde som jag inte använder. 3. Haha! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Baka sexti bullar, sälj dem för femton spänn, och säg att et är till en klassresa (fast det inte är det) Då får du 900 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mujtaba Skrivet 20 Augusti 2021 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2021 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrerII Skrivet 23 Augusti 2021 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2021 Köp en produkt för ett värde 2000 kronor, sälj det sedan begagnat för 1000 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.