moltix Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 (redigerat) Hejsan. Jag blev medlem på denna sidan för några minuter och ska försöka fixa min profil men fick snabbt ett problem. När jag ska t.ex. fylla i var jag kommer ifrån, vad jag har för icq/msn/aim gör jag såhär: trycker på den och ska sedan flytta ner pilen för att trycka på fältet och skriva in det jag hade tänkt men när jag försöker med det så kommer istället det där under upp. Så har det hänt när jag testat på alla fält. Finns någon lösning? Tacksam för svar. -Hittade en lösning direkt, låser. -Vet inte hur jag gör så jag låter tråden vara öppen. Redigerat 16 Januari 2011 av moltix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Du kan inte låsa trådar Bara moderatorer kan Anmäl den om du vill få den låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 (redigerat) Bra att du löste det, och välkommen till fuska! :) Som PPP sa, bara moderatorer kan låsa tråden. Redigerat 18 Januari 2011 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Angående ämnet så, bra att du fixade det. -------- Skulle vara riktigt bra om en medlem kunde låsa en tråd. (Trådskaparen). Men då inte låsa upp tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Urspårat, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg