pontaxxr Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Hejsan Jag letar efter ett nytt grafikkort det ska vara Nvidia 1gig ska gå köra dual screen för ca 1300 +- kr tacksam för hjälp :) jag kan inte ett skit om grafikkort så behöver all hjälp jag kan få... //Pontus Johansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 GTX 460 ligger strax över den klassen men är jävligt prisvärt och överklockar bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Varför inte GTX 580? ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 (redigerat) Varför inte GTX 580? ^_^ för ca 1300 Redigerat 19 Januari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 20 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 okej tack för svaren än så länge :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Kör på GTX 460 som folk sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 25 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Kör på GTX 460 som folk sagt.hejsan igenjag har inte hunnit köpa ett nytt grafik kort än men jag kom på att jag skulle vilja köra 3 skärmartror inte mitt moderkort klara sli/crossfire så måste vara ett grafik kort.kan någon rekommendera något??Jag har hittat 2 st grafik kort som klara 3 skärmar men det värkar inte vara så vanligt.tacksam för snabba svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 hejsan igenjag har inte hunnit köpa ett nytt grafik kort än men jag kom på att jag skulle vilja köra 3 skärmartror inte mitt moderkort klara sli/crossfire så måste vara ett grafik kort.kan någon rekommendera något??Jag har hittat 2 st grafik kort som klara 3 skärmar men det värkar inte vara så vanligt.tacksam för snabba svar :)Hur stor är din budget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Huh? Rätta mig om jag har fel, men har inte i princip alla grafikkort stöd för 3 skärmar idag? Mitt HD5670 512MB klarar av 3 skärmar. Har dock inte testat men det står på paketet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 25 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2011 Huh? Rätta mig om jag har fel, men har inte i princip alla grafikkort stöd för 3 skärmar idag? Mitt HD5670 512MB klarar av 3 skärmar. Har dock inte testat men det står på paketet osv.Alla... Idag? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 "Alla" moderna AMD kort klarar tre skärmar, en av skärmarna måste dock använda sig av Displayport ELLER så kör man med en aktiv adapter som gör om grafikkortets Displayport till DVI. HD6850 är ett väldigt prisvärt kort som klarar tre skärmar utan problem. Ska du samtidigt spela på tre skärmar så måste du gå upp i prisklass och köpa iallafall ett HD6950. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 26 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2011 (redigerat) "Alla" moderna AMD kort klarar tre skärmar, en av skärmarna måste dock använda sig av Displayport ELLER så kör man med en aktiv adapter som gör om grafikkortets Displayport till DVI. HD6850 är ett väldigt prisvärt kort som klarar tre skärmar utan problem. Ska du samtidigt spela på tre skärmar så måste du gå upp i prisklass och köpa iallafall ett HD6950.okej tackar Jag kör iaf med intel2 skärmar vill jag ha dvi eller ett av dom hdmi1 skärm kan det räcka med vga på. Men jag spelar inga spel överhuvudtaget så det är lungtskulle detta funka? Grafikkort Redigerat 26 Februari 2011 av pontaxxr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.