Hoppa till innehåll

Grafikkort


pontaxxr
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 månad senare...

Kör på GTX 460 som folk sagt.

hejsan igen

jag har inte hunnit köpa ett nytt grafik kort än men jag kom på att jag skulle vilja köra 3 skärmar

tror inte mitt moderkort klara sli/crossfire så måste vara ett grafik kort.

kan någon rekommendera något??

Jag har hittat 2 st grafik kort som klara 3 skärmar men det värkar inte vara så vanligt.

tacksam för snabba svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hejsan igen

jag har inte hunnit köpa ett nytt grafik kort än men jag kom på att jag skulle vilja köra 3 skärmar

tror inte mitt moderkort klara sli/crossfire så måste vara ett grafik kort.

kan någon rekommendera något??

Jag har hittat 2 st grafik kort som klara 3 skärmar men det värkar inte vara så vanligt.

tacksam för snabba svar :)

Hur stor är din budget?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Alla" moderna AMD kort klarar tre skärmar, en av skärmarna måste dock använda sig av Displayport ELLER så kör man med en aktiv adapter som gör om grafikkortets Displayport till DVI. HD6850 är ett väldigt prisvärt kort som klarar tre skärmar utan problem. Ska du samtidigt spela på tre skärmar så måste du gå upp i prisklass och köpa iallafall ett HD6950.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Alla" moderna AMD kort klarar tre skärmar, en av skärmarna måste dock använda sig av Displayport ELLER så kör man med en aktiv adapter som gör om grafikkortets Displayport till DVI. HD6850 är ett väldigt prisvärt kort som klarar tre skärmar utan problem. Ska du samtidigt spela på tre skärmar så måste du gå upp i prisklass och köpa iallafall ett HD6950.

okej tackar

Jag kör iaf med intel

2 skärmar vill jag ha dvi eller ett av dom hdmi

1 skärm kan det räcka med vga på.

 

Men jag spelar inga spel överhuvudtaget så det är lungt

skulle detta funka? Grafikkort

Redigerat av pontaxxr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...