Hoppa till innehåll

Sjuk Ovanligt Länge


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Har haft ont i halsen sedan fredags förra veckan, och fick feber i måndags. Var till vårdcentralen och kollade om halsfluss, men de sa att det var något annat. De sa att jag skulle vänta och komma tillbaka om det inte går över.

 

Men nu är det såhär att jag ska resa utomlands på fredag, och vill verkligen inte vara sjuk då. Vet någon vad det kan vara? Ni kanske inte kan så mkt om sånt här, men frågar iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att ta två alvedon och en ipren om du har feber, det hjälper. Ipren och alvedon har inte samma huvudämne, och därför fungerar det fint att ta det. Om du inte litar på mig så är det bara att googla på 2 alvedon 1 ipren så kommer du få upp en massa källor.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att ta två alvedon och en ipren om du har feber, det hjälper. Ipren och alvedon har inte samma huvudämne, och därför fungerar det fint att ta det. Om du inte litar på mig så är det bara att googla på 2 alvedon 1 ipren så kommer du få upp en massa källor.

Det är nog bättre med 1 alvedon och en halv ipren eftersom rememberme är bara 13 år...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

 

Har haft ont i halsen sedan fredags förra veckan, och fick feber i måndags. Var till vårdcentralen och kollade om halsfluss, men de sa att det var något annat. De sa att jag skulle vänta och komma tillbaka om det inte går över.

 

Men nu är det såhär att jag ska resa utomlands på fredag, och vill verkligen inte vara sjuk då. Vet någon vad det kan vara? Ni kanske inte kan så mkt om sånt här, men frågar iaf.

Hur mår du nu då? Har det blivit bättre sedan i fredags?

Hoppas att det går över. B)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alvedon för febern, och om du fortfarande har ont i halsen så kan du ju alltid testa vitlök,, fick själv de tipset av en gamling för ett tag sedan, och för mig funkar det då att ta några klyftor vitlök på kvällen så har man inte ont i halsen dagen efter.

Fast svider som tusan och luktar inge vidare dagen efter.

 

 

fast kan ju helt enkelt vara psykiskt också, tror man att det funkar så inbillar man ju sig resultat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alvedon för febern, och om du fortfarande har ont i halsen så kan du ju alltid testa vitlök,, fick själv de tipset av en gamling för ett tag sedan, och för mig funkar det då att ta några klyftor vitlök på kvällen så har man inte ont i halsen dagen efter.

Fast svider som tusan och luktar inge vidare dagen efter.

fast kan ju helt enkelt vara psykiskt också, tror man att det funkar så inbillar man ju sig resultat

 

Hypokondri. B)

 

 

 

Kolla med vårdcentralen eller någon såndär sjukvårdsrådgivning, de brukar ha koll.

Nu är inte min biologi på topp, men det kan väl vara en virusinfektions som hans kropp har svårigheter med att bekämpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...