MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 är snabbsvar bara ett snabbare sätt att svara?? Ja, det är det. kolla längst ner på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 jag ahr sett det... men är det likadant som att svara på det andra viset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Jo, fast det finns inga knappar för smilies och BBCode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Jo, fast det finns inga knappar för smilies och BBCode.Finns det inte?? vad synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 jag andvender Snabbsvar just nu och man kan vist få smilies kolla sjelv 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 om man vet hur det ska stå kan man ju göra precis som i ett "segsvar" :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 snabbsvar var ganska bra om man vill svara snabbt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Jupp riktigt bra =) använder bara den nu typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Vadå jag fattar inte :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 "Snabbsvar" skriver du i den lilla rutan neranför nyttinlägg! 8) en annan sak ni skulle sätta en panel vid snabbsvar, där några av dom populäraste smilies är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Jo stog och vägde om det skulle vara en med eller utan smilisar.. men tog den utan... Blir så mycket saker nedanför inlägget då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Jo stog och vägde om det skulle vara en med eller utan smilisar.. men tog den utan... Blir så mycket saker nedanför inlägget då...va nu fattar jag inte riktigt :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.