admin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Jag valde mellan om smilisar skulle vara bredvid snabbsvar eller inte. Men jag skippade smilisarna och tog bara rutan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Jo stog och vägde om det skulle vara en med eller utan smilisar.. men tog den utan... Blir så mycket saker nedanför inlägget då... Använd bara några, t.ex bara :) , :( , :cry: och :wink: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Jag valde mellan om smilisar skulle vara bredvid snabbsvar eller inte. Men jag skippade smilisarna och tog bara rutan...jaha nu fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 varför??nu moste man skicka ett snab svar och sen trycka på ändra så får man up segsvar eller vad det andra heter och trycka på smilies :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Tryck bara på segsvar direkt eller skriv in smilisarna för hand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.