MW2killer Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Tjenixen vad tycker ni man ska köpa för spel nu då ? några bra förslag ? har tänkt mig dem här faktis men vet inte vilket så ni får säga vilket som e bra utav dem haha :P Splinter Cell conviction Operation Flashpoint 2 dragon rising Forza 3 UFC 2010 skate 3 BAd company 2 vad tycker ni man ska välja utav dem här då ? annars kom med bra förslag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Av dom: Bad Company 2 och Skate 3 OF2 Dragon Rising suger, Forza 3 tycker jag inte håller så länge, desamma med Splinter Cell och UFC. Men om jag bara ska tipsa om ett spel så måste jag säga Red Dead Redemption, ett av dom bästa spelen till Xbox 360 IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Av dom, Skate 3 och Forza Motorsport 3, annars Need for Speed Hot Pursuit. awsome, awsome spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Vänta till Mass Effect 3! Det verkar bli grymt. Eller så köper du bara nätt och jämt Mafia 2 eller Red dead redemption! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Tjenixen vad tycker ni man ska köpa för spel nu då ?några bra förslag ? har tänkt mig dem här faktis men vet inte vilket så ni får säga vilket som e bra utav dem haha :P Splinter Cell convictionOperation Flashpoint 2 dragon risingForza 3UFC 2010skate 3BAd company 2vad tycker ni man ska välja utav dem här då ?annars kom med bra förslag :Dforaza3 såklart vardens bästa bilspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Mass Effect 1, 2 och så småningom 3. Fallout 3/New Vegas. Rock Band 3. The Darkness. TES IV:Oblivion. Dragon Age: Origins. Har jag glömt något nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GraspingAE Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Skate 3 & Bad company 2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 24 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 shit såg presic Crysis 2 på Yt verkar as bra ju elr ?:o hm kanske BC2, för gillar mest bara FPS spel :D ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Här är några stycken: * Forza 3 * Red Dead Redemption * Assassin Creed Brotherhood * Call Of Juarez * Call Of Duty: Black Ops Alla dessa spel är mina favoritspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 24 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Hmm black ops Vad är för-nackdelar med spelet ? -vissa säger åh så dålig grafik Åh den suger köp inte köp inte -vissa ba köp den e as bra asså fan xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Om du gillar överdrivet blodiga spel med halvgo dialog så rekommenderar jag Splatterhouse. Annars så borde du verkligen köpa mass effect 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Vänta föfan till Mass Effect 3 om du ska ha Mass Effect! :o Black Ops är bra! Det suger inte! Jag har det själv :) Crysis 2 kommer ut 24 mars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.