Touchmagic Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Hmm black opsVad är för-nackdelar med spelet ?-vissa säger åh så dålig grafik Åh den suger köp inte köp inte-vissa ba köp den e as braasså fan xdblack ops är tråkigt, det går så söligt, och jag gillar inte riktigt vapnena i det heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Asså Black Ops äger iaf ut MW 2! Men till saken köp Crysis 2! Jag kör just nu Crysis 2 Multiplayer Beta till Xbox 360. Askul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 27 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 men hur är det med Mw3 elr vad det är då kommer det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Modern Warfare 3 kommer släppas i November. Infinity Ward har nya anställda och ska utveckla det. Nystartade Sledgehammer kommer att hjälpa till också. Raven Software (Skaparna av Singularity) kommer att göra onlinedelen. Ingen mer information för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 27 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Modern Warfare 3 kommer släppas i November.Infinity Ward har nya anställda och ska utveckla det. Nystartade Sledgehammer kommer att hjälpa till också.Raven Software (Skaparna av Singularity) kommer att göra onlinedelen. Ingen mer information för tillfället.men låter skit nice ju :o :Dlängtar asså :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 men låter skit nice ju :o :D längtar asså :PÅh herregud, jag mår dåligt nu. Det kommer bli precis som alla andra spel i serien.Lägg pengarna på bra spel i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Åh herregud, jag mår dåligt nu. Det kommer bli precis som alla andra spel i serien.Lägg pengarna på bra spel i stället.Det är ju helt nya utvecklare som kommer göra spelet, IW har nya anställda, nystartade Sledgehammer kommer att hjälpa till och Raven Software kommer göra onlinedelen.Dom lär sig av sina misstag får man hoppas. Jag tror det kommer bli rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Det är ju helt nya utvecklare som kommer göra spelet, IW har nya anställda, nystartade Sledgehammer kommer att hjälpa till och Raven Software kommer göra onlinedelen.Dom lär sig av sina misstag får man hoppas. Jag tror det kommer bli rätt bra.De kommer inte våga göra nåt nytt. Det blir samma slentrianmässiga skit vi redanhar sett i alldeles för många CoD-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Som fruktnystan säger, COD kommer bli lite anorlunda, men det kommer vara lika dåligt som jag anser MW2 är. RDR rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Asså Black Ops äger iaf ut MW 2! Men till saken köp Crysis 2! Jag kör just nu Crysis 2 Multiplayer Beta till Xbox 360. Askul :)Hur fick du betan ? :)måste man förboka elr nåt för att få betan ? battlefield serierna är bättre än Cod serierna elr ?::/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Hur fick du betan ? :)måste man förboka elr nåt för att få betan ? battlefield serierna är bättre än Cod serierna elr ?::/Battlefield Bad Company 2 är bättre än CoD spelen tycker jag.Betan går att ladda ner från Game Marketplace, ingen förbokning behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Battlefield Bad Company 2 är bättre än CoD spelen tycker jag.Betan går att ladda ner från Game Marketplace, ingen förbokning behövs.Crysis 2 är awesome :o :D vad tycker ni m Medal of honor 2010 då ?själv spelar jag det och grafiken är awesome !men lite tråkit när det inte finns så många classer o vapen att välja mellan :/annars tycker jag spleetet har grymt bra grafik :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.