Touchmagic Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Tjena! Jag har haft ett 360 i två år nu, och har många vänner som spelar på 360. men nu är det så att jag vill ha Little Big Planet 2, och undrar om det är värt att lägga ner 2500-3000 kr på ett PS3, de enda jag vet som spelar på PS3 är min kusin och min morbror, plus två i min klass. vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Playstation 3 köper man med anledning till de exklusiva titlarna som finns. Kan nämna: Uncharted, Killzone, Gran Turismo, God of War. I och med det kan spelutvecklarna fokusera på playstations 3 hårdvara som är kraftigare än 360, vilket ger sjukt fin grafikupplevelse samt känsla och inlevelse. Jag seriöst köpte Ps3 särskilt för Gran Turismo, finns inget klockrenare bilspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Absolut värt att köpa, om din tv har hdmi ingång så köp en hdmi kabbel också, grafiken förbätras enormt(speciellt om du har hd tv)! Om du nu ska köpa så lägg till några hundringar så att du får bra med minne på hårddisken, då kan du överföra film och då finns det inga problem med minnet eller något när du ska installera spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Köp det underbar grafik + du kan kolla på blueray filmer mtk bättre bild :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Köp det underbar grafik + du kan kolla på blueray filmer mtk bättre bild :)vad jag har hört så är även spelen i blu-ray :Dbtw så tycker jag att du ska köpa PS3, oavsett om du har kompisar eller inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Bra beslut! De sköna spelen, grafiken, gratis onlinemode och allt annat roligt man kan göra. Move paket finns om du vill röra dig med armarna. Riktigt många krigsspel och en massa annat. Blocket.se har väldigt bra spelkonsoller på auktion från ~2000-~3500kr. Ink. Spel... Själv tycker jag att det är ett bra val eftersom jag tycker xbox är mycket sämre. Hoppas du läste detta inlägg och gör ett bra beslut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Jag körde 360 innan,men det blir ju alldeles för dyrt när man kör online,vilket ingår (och är mycket,mycket bättre) på Ps3 Mycket bättre grafik,och det finns många exlusiva titlar Och LBP2 är hur kul som helst;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 26 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 GangstaLean: jag har kollat på Slim 320GB. HDMI kabel har jag, spelar på 360 med det ibland, men nu kör jag med komponent kablar för att kunna spela med hörlurar. Connection: move lär jag inte köpa, ska jag köpa något "motion" så köper jag Kinect. och ska jag köpa en konsol så köper jag inte begagnat, köper isåfall nytt i butik, då jag har garanti och möjligtvis försäkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Kinect är sjukt efterblivet. Du måste hoppa två sek innan den gör de på spelet.. Och ps3 äger boxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Kinect är sjukt efterblivet. Du måste hoppa två sek innan den gör de på spelet.. Och ps3 äger boxen.Off: Nu är du ändå lite åt skogen. On: Ja, det är lika värt som att köpa en 360, men de bjuder på olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 31 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Kinect är sjukt efterblivet. Du måste hoppa två sek innan den gör de på spelet.. Och ps3 äger boxen.jag har spelat kinect och det är ingen lagg alls, det du gör, gör spelet då, inte två sekunder senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 jag har spelat kinect och det är ingen lagg alls, det du gör, gör spelet då, inte två sekunder senare.Eller så är det bara han xD On: Som jag sa, gå efter PS3, sj tycker jag att Xbox är skönare. Men man kan skaffa XB kontroller till ps3 också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.