Hoppa till innehåll

Värt Att Köpa Ps3?


Touchmagic
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena!

Jag har haft ett 360 i två år nu, och har många vänner som spelar på 360. men nu är det så att jag vill ha Little Big Planet 2, och undrar om det är värt att lägga ner 2500-3000 kr på ett PS3, de enda jag vet som spelar på PS3 är min kusin och min morbror, plus två i min klass.

vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Playstation 3 köper man med anledning till de exklusiva titlarna som finns.

Kan nämna: Uncharted, Killzone, Gran Turismo, God of War.

 

I och med det kan spelutvecklarna fokusera på playstations 3 hårdvara som är kraftigare än 360, vilket ger sjukt fin grafikupplevelse samt känsla och inlevelse. Jag seriöst köpte Ps3 särskilt för Gran Turismo, finns inget klockrenare bilspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Absolut värt att köpa, om din tv har hdmi ingång så köp en hdmi kabbel också, grafiken förbätras enormt(speciellt om du har hd tv)! Om du nu ska köpa så lägg till några hundringar så att du får bra med minne på hårddisken, då kan du överföra film och då finns det inga problem med minnet eller något när du ska installera spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra beslut!

De sköna spelen, grafiken, gratis onlinemode och allt annat roligt man kan göra.

Move paket finns om du vill röra dig med armarna. Riktigt många krigsspel och en massa annat.

 

Blocket.se har väldigt bra spelkonsoller på auktion från ~2000-~3500kr. Ink. Spel...

Själv tycker jag att det är ett bra val eftersom jag tycker xbox är mycket sämre.

 

Hoppas du läste detta inlägg och gör ett bra beslut!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GangstaLean: jag har kollat på Slim 320GB. HDMI kabel har jag, spelar på 360 med det ibland, men nu kör jag med komponent kablar för att kunna spela med hörlurar.

Connection: move lär jag inte köpa, ska jag köpa något "motion" så köper jag Kinect. och ska jag köpa en konsol så köper jag inte begagnat, köper isåfall nytt i butik, då jag har garanti och möjligtvis försäkring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...