Hoppa till innehåll

Bra Till Wow Cataclysm


Zendre
 Dela

Rekommendera inlägg

On off länken funkar inte, greattech och inet länken har samma grafikkort, GTX 460 klarar wow cataclysm rätt bra om jag inte minns helt fel. Beror också på processorn, en Athlon II X3 445 3.1GHz är inte så vass i dagens läge vad jag vet, i inet länken har du inte ens en processor.

Redigerat av Collez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

On off länken funkar inte, greattech och inet länken har samma grafikkort, GTX 460 klarar wow cataclysm rätt bra om jag inte minns helt fel. Beror också på processorn, en Athlon II X3 445 3.1GHz är inte så vass i dagens läge vad jag vet, i inet länken har du inte ens en processor.

Jag kör WoW med allt på högsta som jag kan ha (min skärm stöder t.ex. bara högst 1440x900), och då har jag ett HD5670 kort + en dual core processor på endast 2.6GHz, så han borde klara WoW rätt mycket bättre än vad jag kan på max inställningar. Jag kör liksom Ultra i 1440x900 med ständigt 60fps. Så som sagt, du klarar WoW helt utan problem maxat med den datorn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kör WoW med allt på högsta som jag kan ha (min skärm stöder t.ex. bara högst 1440x900), och då har jag ett HD5670 kort + en dual core processor på endast 2.6GHz, så han borde klara WoW rätt mycket bättre än vad jag kan på max inställningar. Jag kör liksom Ultra i 1440x900 med ständigt 60fps. Så som sagt, du klarar WoW helt utan problem maxat med den datorn.

Hur höjer man så att man kör på det högsta ? XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kör WoW med allt på högsta som jag kan ha (min skärm stöder t.ex. bara högst 1440x900), och då har jag ett HD5670 kort + en dual core processor på endast 2.6GHz, så han borde klara WoW rätt mycket bättre än vad jag kan på max inställningar. Jag kör liksom Ultra i 1440x900 med ständigt 60fps. Så som sagt, du klarar WoW helt utan problem maxat med den datorn.

jag tror faktiskt inte på dig

 

Hur höjer man så att man kör på det högsta ? XD
Esc>Options>Graphics
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kör WoW med allt på högsta som jag kan ha (min skärm stöder t.ex. bara högst 1440x900), och då har jag ett HD5670 kort + en dual core processor på endast 2.6GHz, så han borde klara WoW rätt mycket bättre än vad jag kan på max inställningar. Jag kör liksom Ultra i 1440x900 med ständigt 60fps. Så som sagt, du klarar WoW helt utan problem maxat med den datorn.

Du ljuger, särskilt med tanke på att det är en dual core processor.

 

Till TS: Kommer klara fint, jag skulle dock konfigurera processorn och sätta in AMD 640 Athlon II 3.0 ghz X4, WoW kräver riktigt bra med processorkraft om man nu vill köra maxat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ljuger, särskilt med tanke på att det är en dual core processor.

 

Till TS: Kommer klara fint, jag skulle dock konfigurera processorn och sätta in AMD 640 Athlon II 3.0 ghz X4, WoW kräver riktigt bra med processorkraft om man nu vill köra maxat.

varför skulle jag ljuga? Inte för att jag precis tjänar något på det förutom att folk tappar förtroende på en. Notera att jag skrev allt jag kan ha på max, dvs jag spelar i 1440x900 då min skärm inte klarar högre. Jag har "mätaren" på Ultra, och allt annat på mer eller mindre maxat. Vet inte om jag kör med anti alising eller vare heter dock, och har tyvärr inte möjlighet att kolla då mitt gamecard är slut.

 

Edit: Kom dock på att jag kör med View Distance på Good, för jag tycker att mer behöver man inte och det blir enligt mig snyggare på lägre inställningar.

Redigerat av RestInSleaze
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...