Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Finns det inte ett killzone till psp? fast jag kanske tänker fel nu. Då kanske det kommer ut på ps store, eller kanske inte :o ?

Jo, det finns "Killzone Liberation", men jag tänkte på ett annat nytt som jag såg någonstans att det skulle komma till NGP.

Skrivet

NHL 11 elr nyare (beroende på när nu releasen är) skulle sitta väldigt fint och NFS spel där man mer känner att man kör i 350km/h , som typ det är på pc och ps3.

• 2 veckor senare...
Skrivet

skit konsol patetist me touch skerm på baksidan va fan ska man me de till o inga bra spel alls o aldeles för dyr säkert

psp flopa totalt o ägdes av xbox sony borde lära sej av sina mistag o sluta göra konsoler helt

Skrivet

skit konsol patetist me touch skerm på baksidan va fan ska man me de till o inga bra spel alls o aldeles för dyr säkert

psp flopa totalt o ägdes av xbox sony borde lära sej av sina mistag o sluta göra konsoler helt

WTF. Touch skärmen kan jag hålla med men wtf is this? Ägdes av Xbox? My ass dom har inte ens råd med det.

Ni har inte ens en portable xbox. GTFO.

Skrivet

DS ägde PSP, men det är en helt annan sak än vad han sa..

Och vad menas med touch på BAKSIDAN?

Är det verkligen sant, ingen touch på framsidan? på skärmen?

Urlöjligt.

Sen så skulle jag vilja haft ett NHL, som någon skrev tidigare i tråden. Passar att spela på en bärbar :).

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...