Apakalsong Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Finns det inte ett killzone till psp? fast jag kanske tänker fel nu. Då kanske det kommer ut på ps store, eller kanske inte :o ?Jo, det finns "Killzone Liberation", men jag tänkte på ett annat nytt som jag såg någonstans att det skulle komma till NGP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 NHL 11 elr nyare (beroende på när nu releasen är) skulle sitta väldigt fint och NFS spel där man mer känner att man kör i 350km/h , som typ det är på pc och ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Remake av Burnout Legends hade vart schysst, känns så mycket fortare med bilspel i portabla konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Cod lol. Skulle vara fett om det kom :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klotet Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 skit konsol patetist me touch skerm på baksidan va fan ska man me de till o inga bra spel alls o aldeles för dyr säkert psp flopa totalt o ägdes av xbox sony borde lära sej av sina mistag o sluta göra konsoler helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 skit konsol patetist me touch skerm på baksidan va fan ska man me de till o inga bra spel alls o aldeles för dyr säkert psp flopa totalt o ägdes av xbox sony borde lära sej av sina mistag o sluta göra konsoler heltWTF. Touch skärmen kan jag hålla med men wtf is this? Ägdes av Xbox? My ass dom har inte ens råd med det. Ni har inte ens en portable xbox. GTFO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 DS ägde PSP, men det är en helt annan sak än vad han sa.. Och vad menas med touch på BAKSIDAN? Är det verkligen sant, ingen touch på framsidan? på skärmen? Urlöjligt. Sen så skulle jag vilja haft ett NHL, som någon skrev tidigare i tråden. Passar att spela på en bärbar :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.