5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Vad för sorts spel tror du kommer till 3ds? Vilka spel vill du ha? Hur mycket tror du ett releasespel kommer kosta? Dessa spel kommer ut första dagen: Combat of Giants: Dinosaurs 3D Nintendogs + cats Professor Layton and the Mask of Miracle Ridge Racer 3D Super Street Fighter IV 3D Edition Samurai Warriors: Chronicle Tobidasu! Puzzle Bobble 3D Winning Eleven (Pro Evolution) 3DS Soccer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Är du ens intresserad av Nintendo 3DS, 3FJSKFJSKGJES? Bara för att admin har skapat flera nya forum-kategorier behöver du inte spamma nya trådar överallt. Låt de som är intresserade av 3DS göra trådarna här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Jag är kanske inte så intresserad över att köpa den. Men jag är intresserad över den, läsa vilka spel som kommer, vilka specs, och sådant den har. Jag är även intresserad över att se vilka 360 får för spel, specs och liknande där. Tycker det är konstigt att inget Mario kommer faktiskt, finns väl en massa mario till DS? Redigerat 29 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Jag är kanske inte så intresserad över att köpa den. Men jag är intresserad över den, läsa vilka spel som kommer, vilka specs, och sådant den har. Jag är även intresserad över att se vilka 360 får för spel, specs och liknande där. Tycker det är konstigt att inget Mario kommer faktiskt, finns väl en massa mario till DS?Ok... själv är jag inte så intresserad av Nintendo 3DS men jag undrar om man kommer att kunna köra 3D på de spel som finns i nuläget eller om man måste köpa nya spel som har stöd för 3D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Saints Row kommer nog bli bra hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Vad för sorts spel tror du kommer till 3ds? Vilka spel vill du ha?Hur mycket tror du ett releasespel kommer kosta? Dessa spel kommer ut första dagen:Combat of Giants: Dinosaurs 3DNintendogs + catsProfessor Layton and the Mask of MiracleRidge Racer 3DSuper Street Fighter IV 3D EditionSamurai Warriors: ChronicleTobidasu! Puzzle Bobble 3DWinning Eleven (Pro Evolution) 3DS SoccerDet kommer ut många fler spel än det på releasen.Jag vill iallafall ha alla spel som Nintendo släpper, typ. Spelen kommer väl kosta mellan 499-599. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Det kommer ut många fler spel än det på releasen.Jag vill iallafall ha alla spel som Nintendo släpper, typ. Spelen kommer väl kosta mellan 499-599.Kollade igenom några källor, men hittade inga svenska med fler. Men engelska så fanns dessa:Legend of Zelda: Ocarina of Time 3DS – NintendoNintendogs + Cats – NintendoPilotwings Resort – NintendoPro Baseball Spirits – KonamiProfessor Layton and the Mask of Miracle – Level 5Ridge Racer 3D – Namco BandaiSamurai Warriors Chronicle – Tecmo KoeiSteel Diver – NintendoSuper Monkey Ball – SegaSuper Street Fighter IV: 3D Edition – Capcom Så det är inte säkert att de två nya där inte kommer till 3DS första dagen i EU.Fast nu när jag tänker efter så borde det ju ändå vara så då 3DS i EU släpps senare, eller :o? Redigerat 29 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 HALLÅ! Det är jättebra att du gör den här tråden trefjskfjskgjes. Det är bra att du håller igång aktiviteten, här kan man man ju skriva inlägg och ha kul. Och kan alla sluta klaga på inaktiviteten och bli sura när nån gör nåt <_< OnT: Jag är sugen på: Professor Layton-spelet, Ocarina of time-remake varianten och Mario Kart 3DS. Det är dem jag ser mycket fram emot, men jag kanske köper något annat sedan när 3DS kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 (redigerat) Mario Kart 3DS,Legend of Zelda: Ocarina of Time 3DS,Kid Icarus,Donkey Kong 3DS kommer jag köpa.För mig ser dem spelen roliga ut. Redigerat 8 Februari 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Mario kart och Oot blir nog roliga. Senare så kommer det Metal gear Solid. Wow måste ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Pilotwings Resort (Nintendo) nintendogs + cats: Golden Retriever & New Friends (Nintendo) nintendogs + cats: French Bulldog & New Friends (Nintendo) nintendogs + cats: Toy Poodle & New Friends (Nintendo) Super Street Fighter™ IV 3D Edition (Capcom / Distributed by Nintendo) The Sims™ 3 (Electronic Arts) PES 2011 3D – Pro Evolution Soccer (Konami Digital Entertainment) LEGO® Star Wars™ III The Clone Wars™ (LucasArts) RIDGE RACER™ 3D (Namco Bandai) Super Monkey Ball™ 3D (SEGA) SAMURAI WARRIORS: Chronicles (TECMO KOEI) Asphalt™ 3D (Ubisoft) Tom Clancy's™ Ghost Recon® Shadow Wars (Ubisoft) Tom Clancy's™ Splinter Cell® 3D (Ubisoft) Rayman® 3D (Ubisoft) Det är dessa som kommer att släppas med 3ds i europa. Vet inte om de gäller för Sverige, men troligen gör det det. Kommer nog att skaffa pilotwings resort, nintedogs + cats och street fighter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Just det, Lego Star Wars III vill jag också ha. Mina kompisar skrattade åt mig när jag sa att jag gillar Lego Star Wars. Dom har ingen spelsmak alls :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.