GangstaLean Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Lägger till doodle jump, nördar i de just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Har ingen Ipod men Fruit Ninja och Flick Kick Football är sköna tidsfördriv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 1. Battlefield Bad Company 2 (spel) 2. Modern Combat 2 (spel)/Doodle Jumping Star (man kan rita sin egen sak att hoppa med) 3. Deer Hunter Challange (spel)/Cut the Rope (spel) 4. Angry Birds (spel) 5. Learn Something Every Day (program) 6. ARSoccer (program) 7. Build a lot (spel) 8. Color Splash (program) 9. Retina Wallpapers (program) 10.Zippo lighter (program) Jag tror att det är min snabba Top 10 :):):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 1: App tracker: visar vilka appar som har blivit gratis idag 2: A monster ate my homework: spel 3: Can knockdown: spel 4: lanesplitter: spel 5: Camera XL: camera 6: Facebook?: program 7: n-track tuner: gitarrstämmare 8: Rockklassiker: radio 9: stairdismount: spel 10: Retinawallpappers HD: bilder det var mina topp 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2011 Tiny Wings!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Dem jag använder konstant flera gånger om dagen 1: Spotify 2: Skype 3: Pro HDR 4: Msn Dem jag använder jäkligt sällan 5: Vlc streamer 6: Mobile Mouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 (redigerat) Turf wars loot - Birdstrike - emoji - skype - doodle jump star och såklart angry birds! Har ingen Ipod men Fruit Ninja och Flick Kick Football är sköna tidsfördriv.Man kan ha en iphone eller ipad. Redigerat 12 April 2011 av Sportssnubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Fruit Ninja, Twitter, Facebook, väder appen (Yahoo! ?) och Blekingetrafiken (lokala bussbolaget). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Mega Jump och Flick Kick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mcrjj Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Racer har jag dödat många timmar med:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 en app som jag gillar extremt mycket är ''Soundhound''.. Där du startar programet och sedan ''lyssnar'' appen på en låt tex.. och känner igen den så du får fram artistnamn och album.. du får även massa länkar till tex Youtube för att lyssna eller iTunes för att köpa osv.. finns som gratisversion och betalversion tror den kostar 7kr. Undrar hur många som gick in på installous nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Kairosoft gör mkt bra spel till Iphonen. GameDev Story, Hot Spring Story och pocket academy är just nu översatta till engelska men de har flera på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.