Chilla Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Jag har en Sony Ericsson X10 Mini! Den är bra. Tycker jag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 HTC Wildfire, köpte den dagen som den kom ut. Helt okej telefon som klarar mina behov, gjorde dock misstaget att dela upp betalningen på 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 ZTE Blade! Riktigt bra flyt efter jag bytt till Launcher Pro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 14 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2011 Vet inte om jag svarat här förut, men jag har en X10 Mini och den flyter på hur nice som helst efter jag installerat denna rom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 ZTE Blade, billigaste och bästa Android-luren. Speciellt i fall den någonsin får 2.3. Och ja, Launcher Pro är ett måste om man har en ZTE Blade. Finns på Android Market! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 ZTE Blade, bästa Android-luren.Eh, nope.avi? Blade är inte bäst, skulle nog säga att Optimus 2X är bäst, man kan inte jämnföra en lur för 1,5k och 4,5K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Jag menar i sin prisklass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 HTC Legend, gillar designen och den är snabb ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Mobil? jag använder walkie talkie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Har skaffat ny telefon och har nu en Xperia Play :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Fått en Xperia x10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 ZTE Blade, Lagt in CM7 och överklockat till 710mhz. I klass med min kompis Desire. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.