Jolt Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Vafan, kan väl lika gärna göra en här också. Vad har du för favorit appar och spel till Android? Redigerat 29 Januari 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Angry Birds, lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Angry Birds har jag faktiskt testat, det var på en samsung jag körde det på :). Tyckte det inte var så jättekul, men det var ett bra tidsfördriv faktiskt. Vet inte riktigt vad det gick ut på, men jag körde iaf ett spelläge där man skulle skjuta iväg fåglarna mot olika saker för att träffa massa poängbubblor eller hur det var. Var ett tag sedan jag körde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Gameboid och wiimote :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Hockeystats är galet najs! Annars så är nesoid en favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaXnMoDzFTW Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Spotify! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Spotify! :PDå behövs Premium va? eller går det utan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Då behövs Premium va? eller går det utan?Det går utan, fast då behöver du fjärrstyra datorn och på så sätt lyssna, det går såklart men jag kör premium! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Launcher pro plus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Game dev story! Sjukt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Swedbank-appen är gryyyym ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shr00m Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 (redigerat) A+ TimeTable, hur smidigt som helst att ha sitt skolschema i mobilen, även bra att man kan ha sitt schema som widget. SwiftKey, mycket bättre än det vanliga tangentbordet på min mobil iaf. LauncherPro, allt blir mycket mer smooth. SilentModeOnOff, bra widget om man vill ha ljudlöst läge etc utan att låsa mobilen och ändra vid låsskärmen eller vad det är. Redigerat 1 Mars 2011 av shr00m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.