Red_fox2 Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 spelen är väll inte dom bästa men ipad är ju mest utvecklad som läsplatta Kommer själv vara och inhandla en ipad när dom sjunker lite till i pris, är helt suveräna om man tex skruvar mkt i fordon, så slipper man ha massa papper eller böcker med sprängskisser osv som blir skitigt av olja o dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 iPad är ingen dålig pryl, gillar inte bara sättet den marknadsförs bara. Att Apple börjar prata skit om andra tablets om att det är upplåsta mobiltelefoner, men iPad är en upplåst iTouch/iPhone. Jag själv hade inte köpt någon tablet idag, istället väntat då det är en ny grej helt enkelt och företagen sparar på idéerna. Men köper jag en tablet/laptop köper jag inte något annat än från Apple, för dem gör i särklass bästa bärbara enheterna om man räknar bort mobiltelefoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronnyN Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jag köpte en Ipad för cirka 2 veckor sedan, det är det sämsta köpet jag någonsin har gjort. Jag kan inte äns ringa på den. Vad ska jag då göra med den dumma appeln. Enligt professionella recensioner skulle den ju vara så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Fy! Spar pengarna och köp en billig Mp3 och köp sedan något vettigt för resten av pengarna. Detta är endast vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Fy! Spar pengarna och köp en billig Mp3 och köp sedan något vettigt för resten av pengarna. Detta är endast vad jag tycker.Vem fan köper en iPad för att spela mp3or? Kom med en verklig jämförelse istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronnyN Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 (redigerat) Vem fan köper en iPad för att spela mp3or? Kom med en verklig jämförelse istället.Nej, jag köpte den för att läsa Aftonbladet med det verkar ju inte fungera det heller. Vad e det för fel pa produkten? Redigerat 2 Juli 2012 av ronnyN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Skulle absolut inte tacka nej till en, helt klart. Köpa för egna pengar, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Nej, jag köpte den för att läsa Aftonbladet med det verkar ju inte fungera det heller. Vad e det för fel pa produkten?Du ljuger om ditt köp av en iPad, det är bara ladda ner en app för aftonbladet genom appstore eller gå in genom webbläsaren -.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Jag kommer köpa Ipad 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Jag kommer köpa Ipad 2Kommer nog ta ett bra tag innan du kan få tag på den i Sverige, samma sak som med iPad då :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Kommer nog ta ett bra tag innan du kan få tag på den i Sverige, samma sak som med iPad då :).Därför importerar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronnyN Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Därför importerar man. Själv har jag hittat fabriken i Kina där de tillverkas. Mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.