Hoppa till innehåll

Minecraft, Värt Att Köpa I Betan?


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag funderar lite på om jag ska köpa det eller inte.

Gjorde jag ett misstag som inte köpte det i alphan? Det var jul och jag visste inte om jag skulle få det eller inte, dålig tajming.

 

Får man inte med framtida DLCer som man skulle få med i alphan?

Spelat minecraft classic och det är ett riktigt bra tidsfördriv, därför funderar jag på det.

 

Hur mycket bättre är minecraft beta än classic?

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag funderar lite på om jag ska köpa det eller inte.

Gjorde jag ett misstag som inte köpte det i alphan? Det var jul och jag visste inte om jag skulle få det eller inte, dålig tajming.

 

Får man inte med framtida DLCer som man skulle få med i alphan?

Spelat minecraft classic och det är ett riktigt bra tidsfördriv, därför funderar jag på det.

 

Hur mycket bättre är minecraft beta än classic?

Classic är ju bara building, beta är lite roligare för där måste man hitta alla material själv.

Du borde få alla uppdateringar om du köper i beta, bara det att i alphan var det 50%rabatt och nu är det bara 25%.

Själv tycker jag du ska köpa det om du är emot crackad version annars, pma mig eller skriv på msn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaså, hört att det endast var i alphan man skulle få alla saker gratis senare. Det var bra isåfall.

Jag tycker det kommer bli lite jobbigt att man måste hitta matrial, ibland kanske jag vill bara bygga. Men ibland kanske man vill ha lite utmaning.

 

Om jag ska köra det, så kommer jag nog köpa det ändå, men jag är inte säker på om jag vill ha det :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Classic är inget spel... du bara bygger där. Det går inte att jämföra tycker jag.

Först var det att alpha skulle få allt som kom ut skulle vara gratis men vet inte om det är så längre. Anyway, om du köper betan nu så kommer du säkert tröttna på det innan nånting du måste betala för kommer ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så jag ska vänta på fulla spelet menar du?

Om det är som Killingspree säger, att det är 25% rabatt på betan, så kommer ju spelet bli ännu dyrare. Inget positivt med det ^^. Men om man köper betan, får man då det riktiga spelet när det kommer?

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej jag tycker du ska köpa det nu. Tror inte "fulla spelet" kommer vara mycket annorlunda. Bara lite mer saker att crafta, kanske fler mobs, bättre MP antar jag och lite sånt. Det är i stort sett bara att de tar bort ordet beta och säger att det är klart. Tror knappast att de bara kommer skita i det efteråt utan kommer fortsätta lägga till saker ändå så det är inte större skillnad.

 

Priset kommer antagligen höjas igen ja.

Redigerat av TheGreatest
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du tycker jag ska vänta på att hela spelet kommer ut?

Blir kanske billigare på så vis om man tänker långsiktigt.

Nej, det är 25% off just nu. Och även om du köper när hela spelet är klart så måste du ändå köpa alla DLC's själv ( förutsatt att du vill ha dom ). Men köper du nu så har du ju alltid spelet, förutom DLC's som DU som köper under Betan måste köpa till själv. Vi som köpte under Alphan får dom gratis dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

o herrregud va som e bättre ja de e att du faktiskt kan inreda xD men jag menar ett stort "sortiment" låter nog fel men iallafall man kan göra dörrar använda sig av typ elektroniuk o annan shit så defenivt vert att kööpa spec nu nätr beta har kommit (obs mkt felstavat sry xD)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...