Horizon Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Kommer ni att köpa 3ds? Jag kommer nog inte att göra det, kanske om jag får lite mer pengar sen. Jag har ett DSi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Nja, om jag köper någon ny bärbar så blir det nog PSP2, jag har alltid gillat PSP, inte ens testat en DS någongång, kanske behöver göra det för att se om det är värt att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Jag har aldrig testat Psp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Kommer nog skaffa 3DS och PSP2 / NGP. Just nu har jag bara en DS fat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Jag förhandsbokade 3DS igår. Dom sa att man får vänta flera månader på att köpa det om man inte bokar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Äh, det säger dem nog bara för att sälja lite, när en person som funderar på att köpa en 3ds, och hör det så kan han nog köpa det. 360xbox - hur har du råd :S? Kommer det finnas någon typ av skivläsare i 3DS? Redigerat 29 Januari 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Aldrig 3DS med så skyhögt pris! Jag tycker över 2000:- är dyrt för en minimi Nintendo-sak. Aldrig gillat Nintendo så jättemycket faktiskt. Men NGP skulle jag vilja ha men det är för dyrt. Men priser sänks ju eller hur? :) Redigerat 29 Januari 2011 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Nej jag ska inte köpa det Thogh det hade vart coolt med zelda ocarina of time på det men nej. BTW: vad e NGP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 (redigerat) Nej jag ska inte köpa det Thogh det hade vart coolt med zelda ocarina of time på det men nej. BTW: vad e NGP?New Generation Portable / PSP2 Redigerat 30 Januari 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Nej, hellre dör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Jag kommer inte köpa den direkt när den släpps, men jag kommer nån gång göra det... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 Jag kommer inte köpa den direkt när den släpps, men jag kommer nån gång göra det... :)Det är smart, du kommer få den billigare och du har mer att välja mellan efter ett tag, och de första 3ds spelen är billigare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.