Chilla Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 (redigerat) Nä. Det är lite jobbigt det här med att DS hela tiden ska uppdateras. Köpte DS Original, men sen kom DS Lite, sen kom DSi, sen kom DSi XL, Nu 3DS? Skaffade en DSi förra året så det blir nog ingen 3DS, men hoppas att Ocarina of Time kommer till vanliga DS också. Redigerat 5 Februari 2011 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 DS phat, DS lite, DSi och DSi XL är ju samma konsoll, bara Nintendo som försöker mjölka pengar där. 3DS är en helt ny konsoll, den är mycket starkare än DS och inga spel som släpps till 3DS funkar på DS. OoT släpps verkligen inte till DS nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 näVadå? Det ska jag inte, ska jag skriva: Nä det ska jag inte eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Jag ska nog köpa 3DS om jag tycker att det är värt det, och i samband när mina drömspel kommer ut. Inte direkt i releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Vadå? Det ska jag inte, ska jag skriva: Nä det ska jag inte eller?Om du inte kan utveckla ditt svar så är det ingen idé att du skriver ett inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Om du inte kan utveckla ditt svar så är det ingen idé att du skriver ett inlägg.Det står inte i reglerna att man måste utveckla sitt svara och inte skriva korta meningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Ska nog boka den snart TROR jag, är inte säker. Men det är några spel jag verkligen skulle vilja testa till 3DS. Såg dessutom när dom "unboxade" 3DS på Gamereactor.se, såg riktigt nice ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Köper nog när Ocarina of Time kommer ut. Om jag har råd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Har redan bokat den :D taggar som bara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Känns som om 3DS är gjord för yngre barn i åldrarna 6-12 år. Spelutbudet är för litet och jag prioriterar hellre bättre grafik än stereoskopiskt 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Ska inte köpa 3DS på releasen, eller ett bra tag efter. Finns inga intressanta spel som kommer vid releasen, ska vänta tills det kommer ett Super Mario spel till 3DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.