HaXnMoDzFTW Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Skrivet 29 Januari 2011 Jag har en iPod 3de gen Jag undrar om man måste ta bort allt och jailbreaka eller om man bara kan köra på// HaxNMoDzFTW Citera
GangstaLean Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Skrivet 29 Januari 2011 Jag har en iPod 3de gen Jag undrar om man måste ta bort allt och jailbreaka eller om man bara kan köra på// HaxNMoDzFTWNja, har en jailbreakat ipod 2g, ingenting gick bort under jailbreakningen och jag använde mig utav JailbreakMe.com, har sett videor på youtube att dom säger att allt går bort, men jag tror inte att det går bort om man använder sig utav JailbreakMe.com Citera
Distinction Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Men! Du får inte Uppdatera din Firmware förbi 4.01, annars fungerar inte jailbreakme.com på din Ipod. Tror det går att reversera/Nedgradera(Spola tillbaks på enkel svenska) Firmware updates och ska nog finnas någon video om det. Edit: Text guide om att reversera/nedgradera Firmware: HÄR Video: Redigerat 29 Januari 2011 av alexanderice Citera
GangstaLean Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Men! Du får inte Uppdatera din Firmware förbi 4.01, annars fungerar inte jailbreakme.com på din Ipod. Tror det går att reversera/Nedgradera(Spola tillbaks på enkel svenska) Firmware updates och ska nog finnas någon video om det. Edit: Text guide om att reversera/nedgradera Firmware: HÄR Video: Ja men detta fungerar bara med 2g i så fall du inte har jailbreakat innan och gjort en speciell sak i cydia tror jag. Redigerat 29 Januari 2011 av GangstaLean Citera
HaXnMoDzFTW Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Skrivet 30 Januari 2011 Jag har inte uppdaterat den :P Citera
Distinction Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Skrivet 30 Januari 2011 Jag har inte uppdaterat den :PTesta gå till Jailbreakme.com via ipoden då. Citera
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Skrivet 6 Februari 2011 Det funkade :)Oh yeah, nu måste du lägga till sources i Cydia, finns olika guider, googla, finns olika för teman, spel, program osv. Citera
HaXnMoDzFTW Skrivet 7 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2011 Oh yeah, nu måste du lägga till sources i Cydia, finns olika guider, googla, finns olika för teman, spel, program osv.Men måste jag adda sources? kan inte ladda ner saker...... Citera
GangstaLean Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Skrivet 7 Februari 2011 Men måste jag adda sources? kan inte ladda ner saker......Du måste inte men då har du mer saker att ladda ner etc.Men vad menar du med att du inte kan ladda ner? Du vet väll att man måste ha på internet? Vad står det? Citera
HaXnMoDzFTW Skrivet 8 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2011 Altså jag kan bara cancel/queke(stavning), den kan inte uppdateras när jag startar cydia appen vet inte hur man fixar det, nåra tips kanske? Citera
HaXnMoDzFTW Skrivet 8 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2011 (redigerat) Jag uppdaterade den hos en kompis nätverk nu funkar den hemma oxå/ Mod kan låsa :) Redigerat 8 Februari 2011 av HaXnMoDzFTW Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.