woody Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Hej, jag undrar om det kommer att vara en månadskostnad på Age of Empire Online eller om det räcker att köpa spelet? För er som inte vet vad Age of Empire Online är: http://www.ageofempiresonline.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Nej det är f2p. Du kan inte heller köpa spelet utan du köper nog mer en ras att spela med. Nån mer än jag som har varit i betan? Om så vad tyckte ni om spelet(utan att berätta för mycket om det ofc)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 29 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Nej det är f2p. Du kan inte heller köpa spelet utan du köper nog mer en ras att spela med. Nån mer än jag som har varit i betan? Om så vad tyckte ni om spelet(utan att berätta för mycket om det ofc)?Har du betan? Jag har väntat över en månad på att få en beta plats. Om du inte använder betan kan jag gärna "låna" ditt account om du inte har något emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Hade det varit nåt annat skulle jag nog gjort det men nu eftersom det är Microsoft så tyckte de att det var en bra ide att logga in med sitt hotmail konto och jag använde mitt main. Det använder ju Games for Windows Live och när man ska logga in på forumet så flyger man till hotmail.com och där måste man logga in och sen flyger man tillbaka till forumet. Redigerat 29 Januari 2011 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 23 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Fick betan nu. För er som gärna vill ha en beta key: http://forums.ageofempiresonline.com/forum...read/43179.aspx Älskar det här spelet. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Har en beta kod och så, men Games for Windows är så otroligt värdelöst, så jag skippar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.