sebzeek00 Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Tja alla. Nu har jag en fråga vart fan kan jag får SpeedHack till counter stricke source jag har googlat som en jävla galning jag hittar inte ett skit nån som har en länk dom kan ge mig som funkar det ska inte va nåt jävla virus tacksam för hjälp /// Behöver speedhack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Detta ska väl vara i Dator forumet i Conter Strike väl och inte i nya Sony Playstation Portable 2? (NGP) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Fel avdelning men du kan hitta fusk på denna tråden, Läs min post den finns längst ner. http://www.fuska.se/forum/Cs_Source-t150314.html Redigerat 29 Januari 2011 av MuffinseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Flyttar till rätt forum.. Spelforum>Half-Life & Half-Life 2 samt CS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebzeek00 Skrivet 30 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 jag behöver bara ett speedhack ska skämta lite med polarna... jag behöver det snabbt så jag e tacksam för svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 jag behöver bara ett speedhack ska skämta lite med polarna... jag behöver det snabbt så jag e tacksam för svar :)Tobys.dk/cs så finns det fusk, dock inte 100% på om det är VAC-säkert eller virus-fritt, tanka på egen risk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 http://www.tobys.dk/cs/hack/game-bandit-v1-1-412.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebzeek00 Skrivet 11 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 http://www.tobys.dk/cs/hack/game-bandit-v1-1-412.htmltack men det funkar typ inte jag klickar upp rutan men sen när jag startar upp css så händer inget och sen när jag stäner ner så e rutan borta ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 tack men det funkar typ inte jag klickar upp rutan men sen när jag startar upp css så händer inget och sen när jag stäner ner så e rutan borta ??Man kanske ska läsa Readme filen som finns? "Instructions - run GBP.exe and start CSS or run CSS first and then GBP.exe at anytime.- Insert for menu " Om du inte kan Engelska så översätter jag det åt dig. "Instruktioner:- Kör GPB.exe och starta CSS Eller starta CSS först, och sen kör GBP.exe närsomhelst.- Tryck INSERT för att få upp menyn," Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebzeek00 Skrivet 12 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Man kanske ska läsa Readme filen som finns? "Instructions - run GBP.exe and start CSS or run CSS first and then GBP.exe at anytime.- Insert for menu " Om du inte kan Engelska så översätter jag det åt dig. "Instruktioner:- Kör GPB.exe och starta CSS Eller starta CSS först, och sen kör GBP.exe närsomhelst.- Tryck INSERT för att få upp menyn,"nej men asså när jag startar cs med hacket uppe så står det hl2 has stopped working (jag har på engelska) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg