Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Tja! Ni som lirar Star Wars Galaxies kan ju berätta en liten historia om vad man gör i Star Wars Galaxies och jag undrar vad som händer när man dör på spelet? Och om ni är snälla kan ni ju också berätta en historia om vad man kan och vad man gör på spelet! Tacksam för svar! MVH/ Obi-Wan Kenobii Citera
Zêbbîe Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Jag kan svara på om man dör så blir man typ ''clonad'' till den staden du köpte en clon... Ibland kan dina saker(t.ex vapen m.m.) bli Lite skadade... Liten Historia om Hur man gör.. Man börjar man att göra en ny ehm... vi kan säga 'gubbe' ;) Man får välja ras mellan Bothan,Wookie,Human,Rodian,Twi'lek,Mon Calamari,Trandoshan,Zabrak... Och såklart mellan tjej och kille.. Man kan också ha yrken.. Startyrkena är: Artisan, Marksman, Brawler, Medic, Scout, Entertainer... Och sen kan man uppgradera sig genom dem... Sen kan man välja träning ifall man vill lära sig lite.. Sen börjar 'riktiga' livet :D Lycka Till! Redigerat 16 Maj 2004 av MhM Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Men kan du berätta lite hur man rör sin karaktär så jag menar med att hur styr man sin karaktär med tangentärna eller är det som Star Wars Kotor att man styr honom så? Men vad kan man göra i det "verkliga livet"? Kan man åka skepp eller vad kan man göra i det "verkliga livet"? Citera
roxyIII Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 ehh... du, kan man köra bil i verkliga livet? :P Citera
Zêbbîe Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Man styr med pil tangenterna...Det finns tre fordon som man kan köpa och åka, Landspeeder, Speederbike, Swoop... Det kommer så att man åker skepp t.ex X-Wing i rymden med den nya expansionen Jump To Lightspeed.. Ifall man ska åka mellan planeter och städer kan man ta en skyttel... Redigerat 21 Maj 2004 av MhM Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Maj 2004 OK, hur blir man en Jedi? Citera
Zêbbîe Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Jag vet inte riktigt, man ska några holocroner eller nåt och hitta kristaller m.m.(Vet inte hur dem har gjort med Jedi systemet efter uppdateringen) Jag har aldrig provat :P aldrig hittat nån holocron heller.. Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Om du spelar spelet så kan du ge mig några bilder på hur du har spelat? Citera
Zêbbîe Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Jag hade inga bilder på min dator, men ska ta några bilder när jag har tid.. Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Vad heter din gubbe och vad jobbar han på och tycker du att Galaxies är kul? Och kan man bli Arkitekt? Citera
Zêbbîe Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Ja, man kan bli Arkitekt(genom att uppgradera sig genom Artisan ;) ).. Jag tycker det är sk*t kul :P Ehmm... min gubbe heter Ryyhner och är en Wookie på servern Eclipse.. Oops höll på att glömma vad han jobbade med, han är Brawler Redigerat 16 Maj 2004 av MhM Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Vad gör man på de olika yrken och har alla de olika raserna som till exempel Wookie en seciel sak eller nåt sånt? Kan man resa med skepp till andra planeter och om man kan hur gör man? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.