Zêbbîe Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Jag tror att allt är samma, bara att wookie inte kan ha rustningar bara nån/några... Wookie kan också ha en Bowcaster Man går och köper en biljett genom en Travel Terminal och sen går man till en silvrig robot(den står vid skytteln) och trycker på han... Skytteln kommer var 10 minut.. Redigerat 16 Maj 2004 av MhM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Vad e en Skyttel? Men vad kan man lära sig i spelet vad är det man kan göra exakt med sin Karaktär? Och om du har tagit några bilder från Spelet när du spelade så kan du visa eller har du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 En skyttel är t.ex som ett rymdskepp som tar en mellan planeterna och städerna... (Det står bara Loading när man väntar för att få komma fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 OK, coolt! :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Ja, men när ska du skaffa Starwars Galaxies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Om 1 och en halv månad, kan man se ut som Darth Maul och vara Dark Side? Berätta om din karaktär så bra som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Man kan vara en Zabrak (den rasen Maul är).. Men inte Exakt som Maul är... Min Wookie är en Stor och Muskulös(stavning?) :P Dark Side..? Menar du Sith? Njäe.. Man kan bli Dark Jedi.. Fat det är svårare än att bli Jedi ;) Ska träna min karaktär på två handsvapen.. vet inte riktigt vad jag ska berätta mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 18 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Okej, jag ska vara en Zabrak, får man välja hudfärg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Jadå, och på Zabraks kan man välja typ färg i ansiktet eller nåt... fast man får inte måla själv utan välja någon av de alternativen som finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 OK, får se om jag blir en Zabrak eller Människa... Jag kommer nu med 10 frågor! Kan man hoppa? Kan man skjuta och slåss fritt? (Jag menar att kan man skjuta vart man vill om jag är i ett varuhus till exempel skjuta ihjäl folket)?? Kan man dö av ålder i spelet? Hur är grafiken? Vad är det bästa med Galaxies? Kan man dansa? Kan man sjunga? Om jag åker till Naboo och landar där för att göra roliga saker kan man då tillexempel ta ett glas kall öl eller sitta i en bar o snacka? Man kör Online va? Kan du visa lite bilder om när du spelar nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 1. Nej 2. Nej, men om du ska skjuta nån annan spelare(som är neutral eller covert) måste du klicka på den och 'duel' eller nåt.. 3. Njäe... det tror jag faktiskt inte 4. Jo, grafiken är bra, men den har vissa 'fel'. 5. Det bästa? hm... det bästa som jag tycker är att man kan bygga upp egna städer osv..osv... 6. Ja man kan dansa ifall man är yrket Entertainer... 7. Ja man kan sjunga ifall man är yrket Entertainer... 8. Artisans(om man satsar på det) kan göra mat inklusive drinkar ...så jo det kan man ;) 9. mmm, det är bara onlinespel.. 10. ehm... har inte haft tid ännu.. :) ... *skolarbete* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Visa bilder när du blir Online sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.