Zêbbîe Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 (redigerat) här är länken... hittade bara en gammal bild med min nya karaktär.. lite usel men ändå.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...eenShot0000.jpg Redigerat 19 Maj 2004 av MhM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Okej, ja har hört att man kan köpa Droider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Ja, det kan man.. och droid engineers(Stavning?) kan också göra battledroid(kanske... vet inte ifall dem har uppgraderat till det...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Ok, lägg bilder nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag har lagt en bild(länken)... klicka på den lite högre upp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Vad händer när man skriver /sit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 då sätter man sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Okej, vad hände med din Wookie? Kan man spara på det spelet och sen skaffa nya gubbar? Berätta om vilka planeter man kan vara på? Och kan man åka ut i Öknen i Tatooine och kolla på Karlacc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Den bilden jag visade var en gammal bild som jag tog precis när jag fick spelet... Det finns mer än 10 servrar(Galaxer kan man också säga).. Välj server Eclipse ;) Ja man kan åka till Tatooine och man kan också titta på Sarlaccen(är Nästan säker på att den finns).. det finns också andra planeter: Dantooine,Yavin 4,Lok,Endor(måne till Yavin),Naboo, Rori(måne till Naboo),Corellia,Talus,Dathomir.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Vad hände med killen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Min karaktär på bilden? Jag har tagit bort han.. man kan bara ha en karaktär på en server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Men kan man spara på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.