Jolt Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Black Ops eller något GTA. Tycker inte du ska skaffa Minecraft, i alla fall jag tröttnade fort på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Mw2, nuff more to say. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 (redigerat) kom på ett till spel nu: company of heroes. borde jag skaffa det?Gör som du vill det är ju gratis (väl?) EDIT: tänkte på Company of Heros Online Redigerat 11 Februari 2011 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 16 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 ok lyssna här nu: jag har faktiskt gjort världens största fail gällande minecraft. ok jag köpte det typ i början av året, kommer inte ihåg när men precis precis PRECIS innan de behövde byta server elr nåt, så jag trodde inte att jag hade det. det gick en månad och till slut frågade jag min kompis om det var möjligt att jag hade minecraft ändå. han sa att jag skulle testa och trycka på spela. guess what? DÅ HADE JAG HAFT DET ASLÄNGE UTAN ATT TÄNKA PÅ DET! det gör mig lite sur :angry: och jag kommer nog att skaffa black ops. provade det hos en kompis igår och det visade sig att det var det bästa COD jag spelat någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 ok lyssna här nu: jag har faktiskt gjort världens största fail gällande minecraft. ok jag köpte det typ i början av året, kommer inte ihåg när men precis precis PRECIS innan de behövde byta server elr nåt, så jag trodde inte att jag hade det. det gick en månad och till slut frågade jag min kompis om det var möjligt att jag hade minecraft ändå. han sa att jag skulle testa och trycka på spela. guess what? DÅ HADE JAG HAFT DET ASLÄNGE UTAN ATT TÄNKA PÅ DET! det gör mig lite sur :angry: och jag kommer nog att skaffa black ops. provade det hos en kompis igår och det visade sig att det var det bästa COD jag spelat någonsin!Du begår ett misstag. Mw2 is the best. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Du begår ett misstag. Mw2 is the best.Mw2? Pff, visst om man gillar och commando knifa samt quick scopa utan någon skill alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Mw2? Pff, visst om man gillar och commando knifa samt quick scopa utan någon skill alls.Jepp, dom senaste cod spelen är för noobs, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Mw2? Pff, visst om man gillar och commando knifa samt quick scopa utan någon skill alls.Commando kan dra åt helvete ja, men Quickscoping är helt enkelt kul, och ett sätt på spelet att använda sniper, inget fel med det. Ingen Skill? Yeah Right.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam333 Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 (redigerat) gta san andreas och medal of honor 2010 Redigerat 5 Mars 2011 av Adam333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Shogun 2:total war Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Dom nyare CoD spelen e förlätta enligt mig, Tips e och vänta och se tills Mw3 kommer ut och se hur det ser ut, annars Black ops. Men om jag får säga något spel som inte står på din lista skulle jag defenitivt säga StarCraft 2 best pc game RTS ever!! Det e ett spel som man aldrig tröttnar på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 (redigerat) Jepp, dom senaste cod spelen är för noobs,Jaha?Man spelar fan inte för att vara duktig, man spelar för att ha kul. OnT: Rekommenderar MW2, har haft mycket roligare med det än Black Ops. Redigerat 5 Mars 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.