5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Nej. Åter en ledtråd: det är två medlemmar, båda är svenskgreker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 antique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 (redigerat) Antique är rätt. Redigerat 22 Mars 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Kan det vara Jimmie Hendrix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Kan du sluta "chansa" på alla. Och nej det är inte Jimi Hendrix. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Kan du sluta "chansa" på alla. Och nej det är inte Jimi Hendrix. <_<Jag chansar inte tönt jag gissar Vet fortfarande inte vem det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 *bild*Ganska så ren jävla gissning nu men är det Phil Lynott som bilden visar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Jag chansar inte tönt jag gissar Vet fortfarande inte vem det ärchansa - försöka på vinst och förlust, försöka, satsa på, ta en chans, lita på turen, ta en rövare, gissaGanska så ren jävla gissning nu men är det Phil Lynott som bilden visar?Nope Ledtråd- Känd för sina vilda framträdanden mest framgångsrik under 50/60-tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 (redigerat) Detta kommer nog vara så fel det bara går, men jag gissar på Coleman Hawkins. (haha, kommer inte ens vara nära rätt svar xD) Redigerat 23 Mars 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 Detta kommer nog vara så fel det bara går, men jag gissar på Coleman Hawkins. (haha, kommer inte ens vara nära rätt svar xD)Väldigt nära! Faktiskt väldigt nära. (Med namnet, inte artisten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2011 inte Walter Hawkins va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.