Arako Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Den här borde vara klurig. Bandet är från Nederländerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Anaal Nathrakh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Urfaust! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Rätt. Trodde denna skulle ta längre tid att knäcka :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Lite tråkigt att det alltid är samma personer som gissar och får rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Lite tråkigt att det alltid är samma personer som gissar och får rättShit happens when your allmänbildad =D (vilket jag inte är) Whore- Anberlin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Shit happens when your allmänbildad =D (vilket jag inte är) Whore- Anberlin?Nej. Bandet kommer från Tyskland. Bandnamnet drog till sig oväntad uppmärksamhet efter en incident i Berlin 1980. Mer ledtrådar vill jag inte ge ut just nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 (redigerat) ...Einstürzende Neubauten? Edit: Finns det någon regel för hur kända banden måste vara? Redigerat 4 Februari 2011 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 ...Einstürzende Neubauten? Edit: Finns det någon regel för hur kända banden måste vara?Rätt :) Det ska väl vara en utmaning men kanske inte alltför okända band. Einstürzende Neubauten var väl ungefär så obskyrt jag kan tänka mig att gå, okända för en genomsnittlig lyssnare men knappast ohörda bland musikintresserade. Sen såg jag också att de var det första resultatet man fick upp när man googlade "band name incident berlin 1980". Får vara försiktigare med ledtrådarna nästa gång haha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Ny bild dårå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.